|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
Mikker ![]() Ny bruger ![]() Joined: 18-Oktober-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 39 |
![]() Posted: 12-November-2004 at 12:10 |
jeg skal bruge noget software der kan lave DVD skiver med alm data på... for det Nero burning rom er da noget være lort.. kan ikke engang installere det fra den skive der kom med brænderen
![]() |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 813 |
![]() |
Det kan jo være at den cd du har fået med ikke duer, for du får ikke noget bedre end Nero Burn du kan jo prøve at hente en ny her http://www.ahead.de/en/index.html
Edited by klander |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
erimads ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 05-Marts-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 93 |
![]() |
Hej Mikker. Jeg kan anbefale Instant CD/DVD jeg har det som medfølgende min Pioneer DVD brænder jeg har dog ikke prøvet med data men det skulle ikke være noget problem. /Erik
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |