|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
Chr2100 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 05-Marts-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 8 |
![]() Posted: 05-Marts-2007 at 12:02 |
Hej alle Jeg er blevet tilbudt en hel ny KISS VR-558 300 GB for 2100 kr. med garenti osv. http://www.kiss-technology.com/?p=vr558dk&v=users Umiddelbart havde jeg altid tænkt, at jeg skulle have et mediecenter når jeg engang fik råd, men måske kan sådan en harddiskoptager gøre det jeg gerne vil have den til, jeg er lidt i tvivl. Det jeg primært skal bruge den til er: 1: Afspille alle mine film / serier over på den, som alle er i AVI format. 2: MEGET gerne kunne vise underteksterne SRT, til AVI filerne. De skriver at den har Divx 5 og Xvid, men betyder det at den kan afspille AVI? Og hvad med underteksterne? På forhånd tak. Mvh Christian |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |