|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
nifo ![]() Super bruger ![]() Joined: 29-Oktober-2004 Status: Offline Points: 392 |
![]() Posted: 13-November-2004 at 17:02 |
Hvad kanal smider dvd'en sit signal ud på? (har søgt på tv'et, men uden held) (hvis jeg ikke vil nøjes med scart :)
På forhånd tak. |
|
![]() |
|
boink ![]() Bruger ![]() Joined: 06-August-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 176 |
![]() |
Du bliver nødt til at "nøjes" med scart. Det er nemlig ikke muligt via antenne signalet - desværre (du kan dog godt bruge S-vhs også) |
|
Henrik
|
|
![]() |
|
nifo ![]() Super bruger ![]() Joined: 29-Oktober-2004 Status: Offline Points: 392 |
![]() |
Så kan jeg ikke få mit dvd-signal ind i soveværelset?!
*Skuffelse* :( |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
Hej Nifo, Det er en af de faciliteter der er sparet i nyere optagere og afspillere. Du kan anskaffe en RF Modulator for at få scart/S-video signalet ud på antenneforbindelsen. /Lars |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Joined: 05-Oktober-2003 Location: Denmark Status: Offline Points: 15694 |
![]() |
Hej NiFo
Ikke direkte, men du kan:
Brug af videoen er gratis, men ikke så fikst og lyden er mono. En løs modulator koster en 4-500 kr, og lyden er stadig mono. Den løsning som de fleste falder for, er løsningen med en trådløs AV-link. Her er der stereo-lyd med, og fjernbetjeningssignaler den anden vej. Så du kan ikke alene se din Pioneer i soveværelset, du kan også ligge og betjene den(!) De trådløse AV-links koster fra en 3-400 kr og opefter. Der er lidt forskel på kvaliteten. Philips laver nogle ganske fine sæt, du har lige misset et godt weekend-tilbud i Føtex på et Philips-sæt nedsat fra 899,- til 599,- (og de 900 kr er normalprisen for det sæt). /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for gode tip. Overvejer situationen, da min video stod af for år siden :) - måske kan jeg bruge modulator'en i selector'en? :) (hvis jeg smider dvd'en på før den - men så kan jeg ikke optage fodbold - det må jeg leve med det skal alligevel ses live ;)
Forslag? Edited by nifo |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |