|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
calo2 ![]() Bruger ![]() Joined: 25-August-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 65 |
![]() Posted: 10-Maj-2007 at 19:34 |
Hej.
Er der nogle der ved om der findes alternativer til Nikon lenser med VR? |
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 07-September-2006 Location: Århus, Denmark Status: Offline Points: 491 |
![]() |
Prøv at kigge lidt på:
Sigma De laver nogle gode objektiver til prisen. Deres system hedder OS (optical stabilizer) Edited by zemo - 10-Maj-2007 at 20:13 |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
calo2 ![]() Bruger ![]() Joined: 25-August-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 65 |
![]() |
Okay:-) Dem vil jeg kigge lidt nærmere på:-)
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 07-September-2006 Location: Århus, Denmark Status: Offline Points: 491 |
![]() |
Ok.
Hvilket zoom-område er du interesseret i? PS: Jeg prøvede i øvrigt Nikons udgave af ovenstående optik for noget tid siden (stod i forretningen til 15.000,-). Superlækkert, intet mindre. Kunne tage billeder med 1/15 sek. med fuld tele.. (savle) (Overvejede seriøst at overtrække dankortet) ![]() |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
![]() |
Hey. Er ude efter at finde et optik i området 18-200 mm. Der vil kunne dække mit daglige brug meget fint:-)
Var forbi JapanPhoto i kbh. og de kunne fortælle til min glæde at Sigma lige er kommet/ er på trapperne med et modspil til Nikkor´s 18-200 VR. Regner med at finde en shop der får den hurtigt i deres sortiment. optikken ligger på ca. 4.000kr og skulle efter sigende tegne rigtigt fint. Du/ I må endelig skrive hvis I kender andre mærker der passer på mine ønsker. Ha´en god weekend. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() |
Har købt en Sigma DC 18-125 MM til min D50 et udemærket objektiv til de fleste formål. En fin forbedring fra kit objektivet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej RadioManden. Hvad måtte du slippe for det objektiv(
|
|
![]() |
|
![]() |
I følge deres hjemmeside er Radiomandens ikke VR/OS. http://www.sigmaphoto.com/news/news.asp?nID=3277 Edited by zemo - 13-Maj-2007 at 23:30 |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() |
Om det har din interesse, så er det dette.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo, det vil jeg da lige gøre??? Virker dog lidt underligt. Har også lige læst om det i et engelsk fotoblad. Har det ikke ved min side men skal forsøge at scanne den ind de kommende dage. Tak for hjælpen så langt. Det er helt super:-)
-Og jo vil da helt sikkert se lidt nærmere på "dit" objektiv Radiomand;-) Lyder da rigtigt fornuftigt. Er dog nok mest efter et med noget stabilisator indbygget, da jeg var rigtigt glad for denne "herlighed" ved mit gamle SLR hus(Indbygget). |
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Joined: 23-Januar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 313 |
![]() |
Udover den 18/135 uden VR som fulgte med, har jeg denne her til mit Nikon D80: Nikon AF-S VR 70/300 f/4.5-5.6G IF-ED Den er jeg meget tilfreds med. Det er godt nok en rigtig Nikon men til 5.299,- syntes jeg ikke prisen var så afskrækkende. Kombinationen af de to dækker fint mit behov. Havde denne kunne leveres da jeg købte, kunne jeg nok godt have "nøjes" med den: Nikon AF-S DX VR 18/200 f/3.5-5.6G IF-ED Har kigget på både Tamron og Tokina, men kan desværre ikke finde nogen med stabilisator i fra dem og kan også kun finde den ene Tamron 80-400 der nævnes. Kender ikke andre end disse tre som alternativ til Nikons egne. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig savner stabilisator i min 18/135 - skulle dog kun lige være til aftenoptagelser med kunstigt lys uden blitz. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |