|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
akilleuz ![]() Bruger ![]() Joined: 04-Februar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 89 |
![]() Posted: 25-Juni-2007 at 23:50 |
Hej
jeg tænkte på om der fandte nogle film på nettet eller noget lign. Hvor man kan se DVD vs. HD/BD side om side. Altså en form for split screen? Synes nemlig det kunne være sjovt at se den "egentlige" forskel på ens eget TV. EDIT: noget lign dette: LINK Edited by akilleuz - 25-Juni-2007 at 23:53 |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 01-April-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 473 |
![]() |
Man kan på den HD-DVD der fulgte med min Toshiba HD-E1, Elephants Dream hedder den. Den har noget under ekstra materiale der hedder SD/HD comparison eller såen noget... Der kan man se deres svar på HD & SD materiale i split-screen og sidde og skifte mellem dem. Jeg er dog ikke sikker på om det rigtig svarer til SD/DVD... Sys næsten kvaliteten er lidt for dårlig... Men det ka måske være pga. samligningen med HD, men tror nu de har fusket lidt... |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |