|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
Settemand ![]() Bruger ![]() Joined: 03-December-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 51 |
![]() Posted: 05-Juli-2007 at 18:57 |
|
Hej. Jeg overvejer at opgradere min gamle officepakke til MS office 2007. |
||
#
|
||
![]() |
||
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 28-November-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 345 |
![]() |
|
Thunderbird og OpenOffice er ikke en mulighed ?
I øvrigt er student jo kun til studerende, hvilket ikke fremgår nogle steder er situationen. Dvs den klump software er tidsbegrænset til den periode man er studerende i - formoder jeg. Edited by Matzon - 05-Juli-2007 at 19:07 |
||
![]() |
||
Settemand ![]() Bruger ![]() Joined: 03-December-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 51 |
![]() |
|
Hej Matzon. Jo, Jeg er derude hvor jeg overvejer OpenOffice men min kone er ikke meget for at skifte "fra noget hun kender". Desuden så er min kone studerende (og er det formodentlig i mange år endnu) så det ville være muligt at få en student version. |
||
#
|
||
![]() |
||
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 23-August-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 422 |
![]() |
|
På bl.a. www.shg.dk kan du få Office home & study 2007, retail DK for 995kr til 3 PCer - og Office Outlook 2007 Study, Retail DK til 488kr til en PC. Sælges fra d. 23.07
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-November-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 2585 |
![]() |
|
Hvor gammel er din nuværende Office pakke? Når du i forvejen er vant til at arbejde med det gamle office, så vil du opleve, at det nye Office 2007 er meget forvirrende. På mit arbejde er vi gået tilbage til Office 2003 igen, for det var umuligt at finde noget som helst i Office 2007. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Joined: 01-Maj-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 428 |
![]() |
|
Sender dit arbejde også nye biler tilbage, fordi en knap er flyttet, eller fordi der er kommet en ny kontrollampe? |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-November-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 2585 |
![]() |
|
Bare fordi at produkt er nyt, er det ikke nødvendigvis bedre. Det blev vurdereret, at det nye program ikke havde nogle nye funktioner vi havde brug for, hvorfor det ikke giv meningen at lære et helt nyt interface. Alle indstillinger, knapper, osv. er blevet flyttet, så det tager en evighed, at finde det man skal bruge. Det er på ingen måde logisk opbygget længere, så vi beholder det gamle, indtil funktionaliteten tvinger os til at skifte. Min pointe er netop, at det ikke nødvendigvis er nødvendigt at købe 2007 udgaven, når 2003 udgaven kan opfylde alle ens behov og at den nye udgave kun er forvirrende, for folk der er vant til at benytte Office. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Joined: 01-Maj-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 428 |
![]() |
|
Jeg er skam helt enig. Men det må være en mærkelig virksomhed, der implementerer en ny program-version for så at gå tilbage. En ikke-mærkelig virksomhed vil afprøve det, og så vurdere om der skal skiftes... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Enig og det er selvfølgelig også det, vi gjorde. Men tilbage til emnet |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Til Shovel79. Tak det var sådan noget i den retning jeg havde forestillet mig kunne lade sig gøre. Jeg har nok bare fået stirret mig blind på Microsofts hjemmeside. Til Sandal. Hjemme har vi stadig Office 97 men bruger 2003 på arbejdet. Så vi trænger helt sikkert til en opgradering, men det var måske en løsning at opgradere til office 2003 og så bare købe Outlook 2007 ved siden af!!!! |
||
#
|
||
![]() |
||
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 23-August-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 422 |
![]() |
|
Jeg er nu rimeligt hurtigt blevet dus med 2007 - jeg syntes kun det var et problem de første par timer, indtil man lige fangede logikken |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvorfor er det lige, at du er så interesseret i Outlook 2007? Hvorfor er Outlook 2003 ikke godt nok? |
||
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |