|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Joined: 11-Marts-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 2062 |
![]() Posted: 15-Oktober-2004 at 17:05 |
|
Jeg har valgt at opdatere anmeldelsen af Canon i865 med et afsnit om afløseren IP4000, som er en virkelig god printer! (Næe, jeg får ikke penge af Canon og de ville heller ikke forære Recordere.dk én til en konkurrence) Hilsen Michael Sørensen |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
p-HD ![]() Bruger ![]() Joined: 29-Marts-2004 Status: Offline Points: 185 |
![]() |
|
Hvilke net-steder kan du anbefale at købe dette lille svendestykke? Her tænker jeg mest på prisen. Sådan en lille IP4000 vil jo være dejlig til at få sine skiver med arkiverede optagelser til at se lidt mere spændende ud. Svar her eller send gerne en PM. Mvh |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Joined: 05-Oktober-2003 Location: Denmark Status: Offline Points: 15694 |
![]() |
|
Hej p-HD
edbpriser.dk har altid lidt at vælge imellem /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Joined: 11-Marts-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 2062 |
![]() |
|
Hej P-HD Jeg vil meget nødigt anbefale nogen frem for andre, men kik på edbpriser og se hver der har en hjemme. Da jeg havde ventet 3 måneder på min i865'er bestilt hos ITbutikken afbestilte jeg og købte den i en lokal butik. Den har pt udsolgt fordi jeg købte 4 stk IP4000'er til firmaet Hilsen Michael Sørensen |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
|
Jeg har nu set IP4000 til omkring de kr. 1000,- og er klar til at købe. blot kunne jeg en gang imellem have brug for at skrive på lidt tykkere papir (karton) - kan IP4000 klare det (er der andre printere der kan skrive på CD/DVD der kan)? /Lars |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Joined: 05-Oktober-2003 Location: Denmark Status: Offline Points: 15694 |
![]() |
|
Hej Lars
Købte en før jul - den er FED! De print direkte på DVD (Verbatim fullface printable) er bare så flotte, og den udskriver ret hurtigt. Når man lige har udskrevet dem, så er de matte i overfladen. Men jeg har købt en spraylak hos Nierle, som hærder inkjet blækket og skulle gøre det både berøringsfast og lysægte. Den lak gør farverne mere blanke, så det ligner et rigtigt tryk (hvis man holder fnulder og støv væk inden man sprayer lakken på).
Ingen anelse. Men hvis du sender mig et ark af dem du bruger, skal jeg gerne prøve. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvor kraftigt papir? I følge spec kan den klare 64-105 g/m2 men det er duplex enheden der sætter den grænse. Ved enkelt fødning kan den klare 273 g/m2 ! Jeg propper ofte 160 g/m2 i arkføderen og det går fint. /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
|
Cool - det var lige det jeg tænkte på (om den kunne tage tungere papir udenom arkføderen) - jeg har forskelligt papir op til ca. 240g/m2. Den er købt - nu er spørgsmålet så bare hvor. Jeg kan se at easyshopping har bedste pris (1.098,-), men de er ikke tilsluttet e-mærket (faktisk giver de den ordning et par hårde ord med på vejen). Skulle der måske hellere ofres 9 kroner mere hos ITButikken mod til gengæld at vente 10 dage længere?!? - Er der nogle der har erfaring med easyshopping? /Lars |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har ingen erfaring med Easyshopping, men jeg har rigtig dårlige erfaringer med ITButikken. /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nørre-Bronx here I come (skal jeg mon lade kontanterne blive hjemme Tak for tippet - når man når til erkendelsen at man bare 'må have' sådan en ting kan det kun gå for langsomt /Lars |
||
![]() |
||
Moulder ![]() Super bruger ![]() Joined: 03-December-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 372 |
![]() |
|
Hej med jer. Kan kun anbefale denne skønne printer.. Jeg har indtil nu brugt 4 sæt farvepatroner, den indeholder jo 4 stk. BCI-6 patroner og 1 stk. BCI BK-3. De sidste 3 sæt er kompatible patroner, og der har ikke været nogle problemer med det. Så jeg kan kun anbefale kompatible patroner BCI-6 = 25,- pr. stk. BK-3 = 36,- pr. stk. Ialt. 136,- + Porto. Kan evt. købes her. (Hos min lokale "blækpusher" koster samme bestilling af originale patroner ca. 565,- kr.
|
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
||
Keld ![]() Super bruger ![]() Joined: 01-August-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 451 |
![]() |
|
Hej Moulder. Printmore.dk har ikke ip4000. Er det samme patroner der bruges i de to maskiner? Keld |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |