|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
SoerenP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 27-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 10 |
![]() Posted: 27-August-2007 at 11:29 |
Hej med jer! Jeg har kig på det her Philips 42 tommer LCD fladskærm TV. Men et af kravene til det er, at jeg nemt kan koble det til min computer (udstyret med et Geforce 6600 GT). Nogen der kan hjælpe mig med hvilke kabler og tilbehør jeg skal købe med til det? /SoerenP |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() |
Den eneste tilslutning du kan anvende er HDMI, da der ikke ser ud til at være VGA, de øvrige muligheder kan ikke anvendes, hvis skærmen skal bruges til PC monitor. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
SoerenP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 27-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 10 |
![]() |
Nej, den skal ikke bruges som egentlig PC monitor, men bruges til at køre full screen video. /SoerenP |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1269 |
![]() |
Det er stadig det samme medmindre du vil nøjes med S-VHS og det kan bestemt ikke anbefales. Det er da også muligt du kan finde et grafikkort med en eller anden obskur VGA -> Component adapter men tvivler ![]() Summa summarum: Du skal bruge HDMI-indgangen eller finde et andet TV. Du kan evt. overveje en HDMI-switch hvis det er et problem med for få HDMI-indgange. |
|
![]() |
|
![]() |
Super, tak skal i ha'
![]() |
|
![]() |
|
gardengate ![]() Ny bruger ![]() Joined: 23-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 13 |
![]() |
Hej! Jeg håber at det er ok, at jeg kører videre på denne tråd :) Jeg har lige købt et Pana PV70 42" og det vil jeg gerne kunne slutte til min laptop, som har et NVIDIA GeForce Go 7600 grafikkort. Er det muligt at tilslutte dem? Hvilket kabler skal jeg evt bruge? /Anders |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 01-April-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 473 |
![]() |
gardengate:
Det kommer anpå hvilke stik der er i graffikortet. DVI stik løsning 1: DVI->HDMI kabel DVI stik løsning 2: DVI->VGA konverter, og så VGA kabel. VGA stik: VGA kabel Om du skal vælge DVI løsning 1 eller 2, er lidt en smags sag... Jeg benytter løsning 2, altså VGA. Fordi at ved DVI-HDMI er der alt for meget overscan, og har ikke så meget mulighed for at ændre opløsning da jeg vil køre Clone mode(samme på begge skærme), og vil samtiddig ha høj opløsning på min PC-skærm Så når jeg benytter VGA og Clone mode, ser det sq ret godt ud. Edited by hyldig87 - 19-September-2007 at 15:46 |
|
![]() |
|
gardengate ![]() Ny bruger ![]() Joined: 23-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 13 |
![]() |
hej hyldig87 tak for det hurtige svar. Hvordan undersøger jeg hvilket stik jeg har? temmelig noob spørgsmål, men jeg håber at det går :) |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 4342 |
![]() |
Så vidt jeg kan se, så er der "kun" VGA udgang på dit grafik kort. (?) Og dit pana tager HDMI/VGA så = /Simon
|
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 01-April-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 473 |
![]() |
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 4342 |
![]() |
Jeg var vist lidt for langsom der...
|
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
For satan da...
![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |