|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 27-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 374 |
![]() Posted: 15-September-2007 at 09:24 |
Hej Jeg har et lille problem, som jeg vil høre om nogen her kan hjælpe mig med. Jeg har købt en internet radio(Tangent Quattro Routeren sidder i den anden ende af huset(stort 1.plans) og kan ikke lige flyttes så langt! Er det muligt at sætte endnu en router el. AP til netværket el. er der en anden lettere/bedre mulighed? mvh Auri
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Joined: 25-Juli-2004 Location: København, DK Status: Offline Points: 4006 |
![]() |
Hej Auri.
Du kan købe en WIFI extender, der giver dig forbedret extension, eller en booster antenne. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Joined: 23-Juli-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 447 |
![]() |
du kunne også prøve at flytte lidt på din |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-December-2006 Location: 4140 Borup Status: Offline Points: 2171 |
![]() |
Man vil også kunne købe nye antenner til en router. Linksys har nogle - det er nok det Hummelmose taler om.
Nogle routere tillader også, at man 'skruer op' for sendestyrken. Linksys har nogle, der kan hackes til det, lader det til. Venligst Søren |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
![]() |
Er det ikke en lidt tvivlsom løsning, det kan jo være at begrænsningen ligger i Radioen og ikke i Linksys'en. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-December-2006 Location: 4140 Borup Status: Offline Points: 2171 |
![]() |
Jo, det kunne der være noget om, men Auri har jo radioen, og det er jo dét udgangspunkt, han har.
En anden radio kunne måske være bedre, men det ved han eller vi jo ikke... Så bliver symptombehandlingen jo at forøge sendestyrken eller flytte senderen. Venligst Søren |
|
![]() |
|
Swiss ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 17-November-2005 Status: Offline Points: 148 |
![]() |
Hvis din WiFi Router har 2 antenner,kan du prøve at dreje den, da signalet bliver sendt ud i en oval form.
|
|
/Swiss
|
|
![]() |
|
Brünings ![]() Ny bruger ![]() Joined: 16-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 5 |
![]() |
Vi
overvejer at investere i den. Er den pengene værd? er lyden god nok,
hvis man har DAB radioer i betragtning? Hvor stor er den strønforsyning
egentlig? Vi formoder den er placeret et stykke nede på ledningen, og
må derfor kunne skjules. Tager vi fejl?
|
|
![]() |
|
Brünings ![]() Ny bruger ![]() Joined: 16-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 5 |
![]() |
Glemte lige i vores begejstring at høre om der er nogle der ved hvor man kan købe den billigst henne?
På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 27-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 374 |
![]() |
Hej igen Tak for alle svarene! JEg har nu prøvet at flytte routeren det jeg kan, placeret konen i den anden side af sengen Jeg har købt den på amazon.de for 224 Euro incl forsendelse. Der er meget ledning på begge sider af strømforsyningen så den er ikke et problem. Ellers lever den fuldstændig op til forventningerne, finder uden problemer mere end 7000 radiostationer! samt min Qnap Mvh Auri |
|
![]() |
|
FrannerDK ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 22-August-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 97 |
![]() |
Du kunne evt. overveje at bruge en Wireless-G Range Expanger fra Linksys. Jeg har ikke selv anvendt den, så jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten og om det ville kunne afhjælpe dit problem. Jeg havde bare tilfældigvis set den i en reklame tidligere i dag. |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-Oktober-2005 Status: Offline Points: 1066 |
![]() |
Jeg døjer også med dårlig modtagelse efter en mindre rokade. Jeg har en 2 år gammel 54 Mbps 802.11g router. Jeg overvejer denne i stedet: D-Link DIR-655 300 Mbps trådløs gigabit router
Ellers kan du forsøge dig med en repeater, f.eks. D-Link DWL-G710 Wireless Range Extender Edited by mgmg - 16-September-2007 at 20:54 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |