|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 670 |
![]() Posted: 09-September-2007 at 12:15 |
Hejsa
Jeg har en del fotoudstyr, som jeg vil forsøge at sælge, men synes ikke lige jeg kan finde de rigtige fora til formålet. Findes der sites i stil med recordere.dk? Den Blå Avis er seføli en mulighed, og jeg ved godt, at der også er et markedsforum herinde, men det måtte gerne være mere foto-orienteret. Mvh. |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 20-Oktober-2004 Location: Århus Status: Offline Points: 3195 |
![]() |
Du kan da godt bruge recordere, foto er da et af emnerne indenfor dette, men du skal nok holde dit fadølsanlæg uden for salgsannoncen
![]() |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-Januar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 4858 |
![]() |
Fotostart.dk |
|
![]() |
|
smalle72 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 15-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1 |
![]() |
Du kan osse bruge : http://www.fotokritik.dk/
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
![]() |
digitalmagasinet.dk
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |