|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
huztler ![]() Bruger ![]() Joined: 07-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 51 |
![]() Posted: 06-Oktober-2007 at 17:04 |
Hey Jeg elsker en god pokerfilm :) når jeg holder pause fra spillet. Og checkede denne artikel ud : http://www.pokernyhederne.com/page.asp?pageId=7&articleI d=543 Hvad kan i anbefale af gode film ? |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Marts-2006 Location: København Status: Offline Points: 2323 |
![]() |
Rounders er udentvivl en af de bedste pokerfilm der er lavet - og det bedste er at den ofte kan erhverves for en flad 50'er.... Jeg fik selv min for 20.- i Netto :D Mvh Casper "I'll splash the fucking pot whenever i fucking want to" (noget i den stil) |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-Oktober-2005 Status: Offline Points: 1066 |
![]() |
Lucky You er ganske enkelt kedelig. Sæt den blandt de lavere prioriterede.
|
|
![]() |
|
dennisbiograf ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 25-December-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 27 |
![]() |
shade mega fed poker film med sylvester og jamie foxx. |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Joined: 08-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1553 |
![]() |
chincianti kid er os oki
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Joined: 04-Marts-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 11218 |
![]() |
En hurtig google gav denne side, der ser ud til at tage både poker og film seriøst (nok til at ditche Maverick i hvert fald... |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
![]() |
Ellers er der også den lidt ældre Maverick med Mel Gibson.
|
|
![]() |
|
Claus O. ![]() Bruger ![]() Joined: 22-Maj-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 124 |
![]() |
Det er jeg ikke enig i. Lucky You ligner på overfladen en romantisk komedie, men det er faktisk den mindste del af det. Lucky You er en pokerfilm, der kun på overfladen er pakket ind i romantisk gavepapir. Se den for de mange scener ved pokerbordet, der alle er godkendt og delvist designet af ingen ringere end Doyle Brunson! |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |