recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  New Posts New Posts RSS Feed - ? om stofa HD kanaler
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic Closed? om stofa HD kanaler

Post Reply Post Reply
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: ? om stofa HD kanaler
    Posted: 23-Oktober-2007 at 07:38

jeg sidder og undre mig, har lige fået samsung HD boks, venter godt nok på den nye! jeg fik den under kabelbruddet her på sjælland. På mine HD kanaler: Discovery-Silver-Canal+ og astra har jeg et signal på 76 modsat de alm. kanaler hvor den siger 80? HD kanalerne kører ikke rent, ligesom hakker i det og jeg har ikke undertekster på, hvad er årsagen til disse ting  har postet det i forum vedr. stofa men ingen ser ud til og vide noget, nogen her som ved hvorfor osv

Back to Top
MichaelA View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 23-Oktober-2007 at 12:49

Kort og godt, tag fat i Stofa og bed dem rette på det. Jeg har selv haft lign. fejl da jeg først skulle se digitalt tv via Stofa. Der kom en tekniker og justeret på noget grej ude på vejen et sted, herefter havde jeg mere signalstyrke.

Nu deler du vel ikke dit antenne signal flere steder vel, for det har kæmpe indvirkning på din signalstyrke.

Hvis du gør, så prøv med et så direkte kabel som muligt til din HD box og se om det ikke giver et bedre signal.

/Michael

Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.