|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
@lex ![]() Bruger ![]() Joined: 21-Maj-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 242 |
![]() Posted: 29-Oktober-2007 at 12:40 |
Jeg har lagt min CD-samling på ca. 200 stk. i FLAC-format for afspilning til Squeezebox. Findes der et program eller en metode til at konvertere samtlige FLAC-filer til MP3 i ét hug med samme navngivning og katalogstruktur, da jeg også gerne vil have mulighed for at tage musikken med på en MP3 afspiller. Hvilket program til editering af tags i FLAC-filerne kan anbefales. Jeg benytter EAC til konvertering til FLAC. Med venlig hilsen Alex Jørgensen |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 13-December-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 797 |
![]() |
Der er kommet denne on-line mulighed, men om det er noget du kan bruge ved jeg ikke.
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-December-2006 Location: 4140 Borup Status: Offline Points: 2171 |
![]() |
Eller denne: http://www.riverpast.com/en/prod/audioconverter/ Venligst Søren |
|
![]() |
|
@lex ![]() Bruger ![]() Joined: 21-Maj-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 242 |
![]() |
Hej Søren Det er noget a'la audioconverter jeg søger. Kan den også konvertere et helt katalogstruktur (kunstner/album/track) i et hug? |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-December-2006 Location: 4140 Borup Status: Offline Points: 2171 |
![]() |
Den kan batch-konvertere, så du skal bare udpege filplaceringerne. Jeg ved ikke, om den kan tage wildcards over flere niveauer, så den fx. tager mappe + undermapper. Det er ikke et gratis program, men du kan hente en prøveversion for at se, om det er noget. Venligst |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Søren, tak for hjælpen Med venlig hilsen Alex Jørgensen |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-Januar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 4858 |
![]() |
Gi lige en tilbagemelding, uanset . . |
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Joined: 09-Oktober-2006 Status: Offline Points: 331 |
![]() |
Jeg anvender denne utility, der fungerer fremragende og er gratis: Søg evt. for yderligere omtale i Slimdevices kompetente forum vedr. alt om Squeezebox: |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |