|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
jfrost ![]() Bruger ![]() Joined: 09-December-2006 Status: Offline Points: 58 |
![]() Posted: 10-November-2007 at 13:40 |
Min antenneforening sender nu også digitale signaler der skal hentes med TDC-selektor-boks. Jeg vil gerne kunne se programmerne i digital kvalitet på en stationær PC der har MCE og en fladskærm tilsluttet. Vil jeg kunne det, hvis jeg sætter Hauppauge WinTV HVR-1100 MCE (Adapter til DVB-T-modtager / analog tvtuner / i PCen og tilslutter en selektor-boks? Det forvirrer mig lidt, at der står DVB-T adapter og analog tuner. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() |
Du kan tilslutte en Selector til din PC, hvis der er et Videokort, hvortil der er mulighed for at Inputte et S-Video eller Composite signal. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
I øjeblikket har jeg et analogt kort i PCen, men det giver et meget dårligt billede på fladskærmen. Jeg tænkte at det vil blive betydeligt bedre med et digitalt kort og selektorboksen. Hvad mener du om det, "Randiomanden"? .
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har for øvrigt prøvet et digitalt USB-stick. Det gav knivskarpe billeder (DR1,2 og TV2). Det er dem - og alle de andre kanaler - jeg gerne vil have i samme kvalitet fra min antenneforening. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() |
Med det rette TV kort, og et CA modul så vil du kunne modtage alle kanaler Digitalt uden Selector. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder spændende. Hvilket TV-kort og CA-modul (hvad er det?) skal jeg f.eks. gå efter.
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-Oktober-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 812 |
![]() |
Søg på floppydtv så finder du det du søger
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
![]() |
Tusind tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |