|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-Juli-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 658 |
![]() Posted: 28-Februar-2005 at 15:43 |
|
Hej Venner
Min "kære" United HDV-4080 er ved at dø, så nu skal jeg have ny recorder. . jeg synes Liteon LVW-5045 ser ud som om den har hvad jeg skal bruge. og virker samtidig til at den kan fås til rimelige penge.. Hvor kan den købes, (regner med det er tyskland) og hvad med garanti osv.. På forhånd tak. |
||
![]() |
||
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-Juli-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 658 |
![]() |
|
Andre mærker og forslag modtages også gerne. Men prisen skal helst holde sig omkring 3-3500....
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-Juli-2004 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 3849 |
![]() |
|
Hvorfor ikke købe en Pioneer 520, JVC 20, Sony HX900 eller Panasonic E85 ? De ligger alle omkring 3.500 i Tyskland. Så er det jo bare søge i forum'et omkring fordele/ulemper ved de enkelte modeller. |
||
![]() |
||
broholm ![]() Bruger ![]() Joined: 30-December-2004 Status: Offline Points: 115 |
![]() |
|
Hvor kan du få en Sony HX900 til 3500 kr i tyskland henne...link tak
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
![]() |
|
En HX900 koster fra ca 5000 i Tyskland.
|
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
|
LiteOn LVW-5045 har nogle faciliteter som ingen af de andre recordere tilbyder (kopiering af video, musik og billeder til HDD samt afspilning af MP3 fra DVD og optagelse til CD - VCD/SVCD). Hvis det er disse faciliteter du går efter er der vist intet alternativ. Dog kommer du nok til at se langt efter garanti-ordning hvis du vælger at købe i Tyskland. LiteOn har jo ikke nogen dansk distributør til at varetage reparationer - så optageren skal altid tilbage til forhandleren i Tyskland hvis den går i stykker. Yderligere kan du risikere at der kun er et års garanti hos de tyske forhandlere (synes jeg på et tidspunkt at have set nævnt herinde - selvom der burde være 2 år i alle EU lande). Du kan bl.a. købe optageren i Danmark hos ElCity for 3.995,- Det billigste sted jeg kan finde i Tyskland står den til ca. 3.225,- så der er vist ikke meget sparet ved at handle i Tyskland og have besværet ved reparationer. /Lars |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
|
Det må vist være på auktion - ebay.de?!? /Lars |
||
![]() |
||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 28-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 733 |
![]() |
|
Nej, nej, det er da over disken på "Der Swartze Kneipe". (men det kan man sikkert også herhjemme |
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Joined: 01-April-2004 Status: Offline Points: 423 |
![]() |
|
Hej MortenP Hvis du vil ligge godt et par hundrede oven i dine 3500kr, kan du evt. få den i dk hos Midtdata til 3729kr, så har du jo den normale garanti. http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=LVW-5045&go to=productinfo&mainfunc=link
|
||
PV
|
||
![]() |
||
gern ![]() Ny bruger ![]() Joined: 28-Februar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 2 |
![]() |
|
Jeg vil da bare oplyse at jeg lige har købt en her til lands til 3666 bare led på edbpriser så er de til at finde Hilsen Gert Edited by gern |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak for info.. Jeg snuser lidt til det
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg glemte lige det vigtigste..
Har de modeller i har foreslået Timeshift/timeslip funktion?.. det er faktisk det vigtigste, og så "record and play".. så hvis man har timer optaget noget så kan man starte med at se det selvom den ikke har optaget færdigt. MP3, jpeg osv på harddisc'en er ikke et krav overhovedet. det er ovenstående ting der "batter".. På forhånd tak. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |