|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Astrup ![]() Ny bruger ![]() Joined: 15-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 7 |
![]() Posted: 23-December-2007 at 08:45 |
Hej Er der nogen der kan hjælpe her. Alle mine onlinemedier er væk fra mit medie center. Før kunne jeg vælge mellem 4 standard medier under menuen "opdag". De er nu væk. Det er mest sputnik jeg mangler. Er der en måde, hvorpå kan tilvælge dem igen og hvorfor kan de bare forsvinde (jeg har ikke pillet), men det kan måske have noget at gøre med Vistas sikkerhedsindstillinger eller hvad? MVH Troels |
|
![]() |
|
ThordanDK ![]() Junior bruger ![]() Joined: 19-November-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 27 |
![]() |
Hej Astrup. Jeg kan ikke hjælpe dig, men blot fortælle dig at du ikke er den eneste. Jeg har endnu ikke brugt tid på at undersøge det nærmere, men jeg kan konstatere at de online medier er forsvundet. Jeg har før set at sprog indstillingen i MCE har betydning for hvilke online medier der vises, men jeg har heller ikke ændret noget i min opsætning som stadig kører dansk. |
|
![]() |
|
Kryon ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 27-December-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 6 |
![]() |
Hej
Jeg sidder med præcist det samme problem, og det skete for et par dage siden. Vi har ikke ændret noget på mediecentret (dansk Vista Home Premium). Jeg mistænker at det må være en opdatering der har lavet ballade, men det seneste der er kommet ind er d. 21 og det er en Windows Defender opdatering - kan det tænkes at den blokker MCE på en eller anden skør måde? mvh Rasmus |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 13-Juli-2006 Location: 4653 Status: Offline Points: 10964 |
![]() |
Vi har vist alle det problem. Men da det ikke er noget jeg normalt bruger, så har jeg ikke gidet undersøge, hvad der er sket. Måske nogle aftaler for MS der er udløbet
![]() |
|
![]() |
|
Kryon ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 27-December-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 6 |
![]() |
Jeg bruger det til at komme over til Sputnik og TV2 film. Så det er da irriterende at det pludseligt forsvinder, men da altid noget at det ikke bare er mit system der fucker.
Men underligt er det... |
|
![]() |
|
ThomasR ![]() Ny bruger ![]() Joined: 27-December-2007 Status: Offline Points: 4 |
![]() |
Jeg vil også lige sige at det også er forsvundet for mig - øv øv. Jeg tør dog ikke at kaste mig over denne guide, da jeg tror jeg ødelægger noget:
http://thegreenbutton.com/forums/permalink/189461/189622/Sho wThread.aspx |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-Oktober-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 812 |
![]() |
Har I checket sprogindstillinger i internet explorer, der blev det styre i MCE 2005 og sikkert også i vista
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
rydahlberg ![]() Ny bruger ![]() Joined: 30-December-2007 Status: Offline Points: 1 |
![]() |
www.multimediacenter.dk har under download et program der får sputnik til at fungere igen under vista. I skal oprette jer som bruger for at kunne hente programmet! Dette er gratis. |
|
![]() |
|
ThomasR ![]() Ny bruger ![]() Joined: 27-December-2007 Status: Offline Points: 4 |
![]() |
Det er meget fint, men jeg savner også de andre links der var. Nu kan jeg ikke lige huske det helt præcist, men det var noget med nogle spil "Fun"? Der var også et prøveabonnement i 30 dage på en tjeneste så du kan programmere optagelser fra en browser ude i byen, når du ikke lige er hjemme. Jeg savner med andre ord de samme muligheder jeg havde som før og dette er kun en halv løsning. Men tak for tippet anyway :-) Jeg prøvede lige at flette nøglen ind, men jeg kan se at det ikke løser problemet med at lægge linket ind under TV + Movies --> online-tv. Istedet ligger linket direkte på "hovedvejen" (der hvor 'TV + Movies', 'Tasks' og 'Music' også ligger). Heldigvis tog jeg en backup før jeg flettede ind.
Edited by ThomasR - 30-December-2007 at 13:35 |
|
![]() |
|
Peter Andersen ![]() Ny bruger ![]() Joined: 30-December-2007 Status: Offline Points: 1 |
![]() |
Der er tale om en teknisk fejl. Der arbejdes på at få tjenesterne tilbage online forhåbentligt indenfor få dage. |
|
Microsoft Danmark.
|
|
![]() |
|
daddyd ![]() Bruger ![]() Joined: 06-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 120 |
![]() |
slettet af daddyd Edited by daddyd - 30-December-2007 at 23:07 |
|
![]() |
|
Astrup ![]() Ny bruger ![]() Joined: 15-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 7 |
![]() |
Nu virker det igen - tak for input. I sidste ende vidste det sig, at være en system fejl MVH Troe´ls |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |