|
|
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() Posted: 06-Februar-2008 at 12:22 |
nu ser det ud til at der er lys for enden af tunellen. lost sæson 4 starter endelig på tv i usa nu. og i vore dage plejer der ikke at gå så lang tid mere før den kommer herhjemme. yes. lidt forfilm fra den her. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Joined: 19-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 308 |
![]() |
Den startede i torsdags i usa, så skal lige have luret første afsanit af i
weekenden... Men glæder mig også!! |
|
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-Maj-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1366 |
![]() |
yees.. endelig..
|
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Joined: 20-Januar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 171 |
![]() |
jeg har lige købt 1 og 2, og søger en brugt 3er, såååååååå der mange timer for mig endnu før 4 :-)
|
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
efter traileren ser det bare ud som at man næsten starter forfra. men ser spændende ud. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Joined: 17-September-2006 Status: Offline Points: 484 |
![]() |
3´eren er for fed!!!! Køb den dog, koster næsten ingenting..... tror jeg gav 350 for min. Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1168 |
![]() |
Hvis I har Bluray vil jeg bare anbefale Jer at købe sæson 3 på Bluray. Det ser
virkelig fedt ud, nok det mest imponerende HD-materiale, jeg har. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-November-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 2585 |
![]() |
Er den udgivet på blu-ray her i DK? |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1168 |
![]() |
Nej, det er en amerikansk udgave
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-November-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 2585 |
![]() |
Ok... jeg vil sgu helst have den med danske tekster, så håber den kommer i DK på et tidspunkt. Indtil da, må vi nøjes med at se det i HD kvalitet på Kanal 5 HD |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Joined: 08-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1553 |
![]() |
Sys folk ser for meget Film med texter på,
hvis de ikke kan forstå engelsk særligt godt/eller det er til børnene er der en mening med det, men for restens vedkommende kan jeg kun sige, ændre jeres vaner med text på, for i går glip af meget når i sidder og kigger der ned hele tiden .... ![]() ![]() Edited by henrik-t - 06-Februar-2008 at 22:39 |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Joined: 03-Maj-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 1222 |
![]() |
hej tvillumsen lost starter nu først i morgen i usa så det bliver spændene at se hvad der sker for den sluttede jo lidt mystisk. http://www.lajla.com/Lost/index.htm her kan man se den starter iom 1 dag og 4 timer.
hilsen agger |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |