|
|
Post Reply ![]() |
Page 123 7> |
Author | ||
pr76 ![]() Bruger ![]() Joined: 27-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 193 |
![]() Posted: 06-Maj-2008 at 14:34 |
|
Kommer Alien vs. Preadator 2 ikke på BluRay i Europa, men kun i USA? Kan ikke finde den nogen steder på nettet i region B, samt både TP, stereo studio, fona og expert havde ingen udgivelse på den........
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Februar-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 8665 |
![]() |
|
Den skulle gerne være frigivet i dag i Danmark.
Edit: kan se at den flere steder nu står til på mandag. Edited by lunddal - 06-Maj-2008 at 14:39 |
||
![]() |
||
pr76 ![]() Bruger ![]() Joined: 27-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 193 |
![]() |
|
Kun på DVD Jeg er sku ved at være godt træt af at det næsten kun er ældre titler og ikke premiere titler som udkommer på BluRay. Vist man gerne vil have at mediet/ formatet skal slå igennem, må det sku da være det vigtigste at få premiere film udgivet samtidigt på BluRay som på DVD. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvilke steder er det? |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Februar-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 8665 |
![]() |
|
Laserdisken bl.a.
Den engelske (der sikkert er identisk) kommer også på mandag. Da mandag så vidt jeg har erfaret sjældent er releasedag har der måske været en forsinkelse. Biler på blu-ray blev også rykket fra tirsdag til den efterfølgende mandag. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
|
den kan købes i australien til ca. 180,- incl dansk tekst.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Endten skal du gi mig linket til en hjemmeside i australien eller så skal jeg booke en flybillet til australien |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
|
den som kommer i laserdiscen på mandag, er en uk import. med dk text. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg bare et eller andet imod laserdisken, da de rigtigt mange gange er dyere på deres netsalg end i de fleste butikker |
||
![]() |
||
![]() |
|
ha ha. glemte lige noget. http://dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=41732 denne er billigst. http://www.ezydvd.com.au/item.zml/798592 men denne er på lager. den står bare godt, jeg fik den jo i sidste uge. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er ellers dansk flag - men jeg kan se at den linker til samme som den engelske.
Ifølge HDfreak skulle den være kommet i dag, så den er nok på trapperne. Som du så selv nævner er den engelske (som så mange andre Fox titler) med dansk tekst. |
||
![]() |
||
![]() |
|
laserdiscen sætter altid dansk flag på, når der er dk text på uk importen. du kan søge på nogle film, og så er den i blu-ray to gange med dansk flag, og når du så går ind på filmene, så er den ene fra uk. i sverige er der ikke dato på blu-ray udgivelse, så om den kommer eller ikke, det er lige det. men heldigvis er der mange uk og au titler med dansk text. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 7> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |