|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() Posted: 22-Maj-2008 at 08:34 |
hej. hvis der er nogen som skulle være interesseret, i filmen cloverfield på dvd. så kan den nu købes i australien, med danske tekster. jeg skal ikke kunne sige om den er låst, til region 4. ca. 3 ud af de måske 150 dvdfilm, jeg igennem tiden har fået fra au har været låst. men de fleste i dag har vel regionsfri dvder. http://www.ezydvd.com.au/mech/quicksearch.zml?f=title&q= Cloverfield&x=22&y=5 der er tre forskellige udgaver. blu-ray kommer desværre først den 31-7 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Joined: 06-Februar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 1759 |
![]() |
Fedt da.. Troede ellers man skulle vente til slutningen af Juni.
Har ingen Blu-ray afspiller endnu, men kunne være man skulle købe den alligevel. Man kan vel lige så godt starte med samlingen. Eh. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
du har set, at det er kun dvdudgaven som er kommet endnu? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Joined: 06-Februar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 1759 |
![]() |
Jo, det har du også skrevet med store bogstaver i dit første indlæg. Var meningen jeg ville købe dvd'en jo, og den havde jeg ikke forventet var mulig at købe før slutningen af Juni - 24 juni eller der omkring.. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
det var jo bare fordi, du skrev at du ikke havde en blu-ray afspiller endnu, men lige så godt kunne begynde samlingen nu. så jeg har bare misforstået dig. har du set filmen? hvis, hvad synes du så om den. jeg har ikke selv set den. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Det skam helt ok Har set den, og syntes faktisk den er meget god. Tilpas mystisk, fed måde at optage på, samt god lyd og billed. Den bliver lige en anelse amerikansk på et tidspunkt, men det redder den hurtigt igen. Den har en lidt lang indledning, da man åbenbart lige skal kende de forskellge roller før filmen rigtigt går igang. Måske virker det nu engang ok. Alt i alt en god underholdning. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
så kan det da godt være jeg skulle prøve at bestille den.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7193 |
![]() |
har faktisk haft den en lille måned fra det store udland ( usa ) Filmen tjaaa men er man til dogme film er den nok ok |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Joined: 21-December-2004 Status: Offline Points: 395 |
![]() |
Ja puha, er man til dogme så er den sikkert fin nok, men jeg kedede mig i Bangkok en aften og hoppede ind og så den i iMax biografen. Det er nok den dårligste film jeg har set i 2008 indtil videre. Det gav resten af biografen også udtryk for. Men har snakket med andre, som elsker den. Det er en af de slags film man enten hader eller elsker |
|
![]() |
|
![]() |
nu har jeg prøvet at bestille den, så må jeg se hvad det er for noget.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
denne blev sendt fra ezydvd den 26-08, og er allerede fremme i dag. uden told. men hvis i ikke har en dvdafspiller som er kodefri, så lad være med at købe den, for den er låst til region 4. men med danske tekster. åndsvagt. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder godt nok dumt at den er låst. det giver da ingen mening :| Men tillykke med den. hvad syntes du så om den? Eller - har du ik set den endnu :P nu kl. jo heller ikke så meget
|
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |