|
|
Post Reply ![]() |
Author | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() Posted: 12-August-2008 at 21:03 |
|
denne film. ville jeg bare høre om der er nogen, som har set den og om det kunne være værd, at smide 149kr efter på blu-ray? Edited by flemming larsen - 12-August-2008 at 21:07 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 15-August-2004 Location: Aarhus Status: Offline Points: 12375 |
![]() |
|
Hvis der er en film du ikke rigtig kan finde anmeldelser af, så er der jo altid International Movie Database hvor du kan finde forskellige informationer om alle film og serier nogensinde lavet, samt et karaktergennemsnit samlet af almindelige brugeres karakterer.
Lige præcis The Marine er nok værd at gemme til man kan få den til en halvtredser... |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() |
|
Den er rimelig, men ikke mere end det. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
|
kendte godt imdb, har bare ikke lagt mærke til det med ratings. men tak for det. og jeg takker begge. så tror jeg bare jeg prøver, at leje den i blockbuster. og sparer en del. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Joined: 10-Juli-2006 Location: Østjylland Status: Offline Points: 2149 |
![]() |
|
Enig, men filmen har en ganske befriende humoristisk stil, som redder den fra at få en nedadvendt tommelfinger. Et eksempel: Skurkene har netop kidnappet "The Marine"s kone, og er nu på flugt i deres bil. Bag efter dem kommer helten i en stjålen politibil. Skurkene overdænger politibilen med varmt bly fra alle vinkler, så den til sidst ligner et dørslag. Men den fortsatter ufortrødent efter dem. Én af skurkene udbryder så: "Damn, I don't believe it! He's still coming after us. It's like the friggin' "Terminator!" Lederen, Robert Patrick, som kører bilen sender fyren et olm blik. Joken ved det hele er så, at Robert Patrick var Terminator'en i "Judgment Day". Edited by musicus - 12-August-2008 at 22:18 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-Marts-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 3728 |
![]() |
|
Altså flemming, nu her jeg se i tråden "mig og min postkasse", eller hvad den nu hedder
![]() ![]() |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
![]() |
|
hov hov, ikke flabet. dem jeg har købt, har jeg i ca. 97% af dem set dem i forvejen. og de er så i min smag. og denne har jeg ikke set, så ville bare høre. du er bare misundelig, fordi du ikke har en blu-ray. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-Marts-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 3728 |
![]() |
|
hehe ved NÆSTEN godt du kan ta lidt gas, for det er jo bare hvad det er. Jeg synes bare du køber forfærdentlig mange film (og jeg er skide misundelig!), og så undrede det mig bare at du tvivlede på lige denne film. Men det fik jeg jo så lige svaret på Og ja jeg er mega misundelig på din blu-ray!! Edited by furious jt - 12-August-2008 at 22:16 |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |