|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 05-Februar-2008 Status: Offline Points: 1149 |
![]() Posted: 24-August-2008 at 19:24 |
Hej.
Sidder med min squeezebox og har indtil videre kun kunne finde URL's til danske stationer.. jeg kunne godt tænke mig at få AT 40 der på (hvis muligt), men jeg kan bare ikke finde URL'en dertil.. er der nogle der kan hjælpe mig? |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 31-Juli-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 249 |
![]() |
Prøv Radio time, det er jeg selv begyndt at bruge og det synes jeg er det nemmeste. Du kan bare søge efter stationen og så ligge den til din liste.
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 05-Februar-2008 Status: Offline Points: 1149 |
![]() |
tak for tippet.. du kan vel ikk poste URL'en så jeg bare kan tilføje den som favorit i squeezecenter ?
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-Januar-2006 Status: Offline Points: 614 |
![]() |
Er AT-40 i det hele taget en online radio? Kan ikke finde det nogen steder.
EDIT: Kan finde den på radio time. Prøver at se om jeg kan finde dens URI. Edited by NikolajC - 24-August-2008 at 19:49 |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 31-Juli-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 249 |
![]() |
Det nemmeste er hvis du opretter en bruger konto på radiotime.com så kan du finde alle de stationer eller shows som du vil og ligge dem i "My presents". Dem vil du så kunne finde under internet radio i SC/radiotime.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det forstår jeg godt. men er egenligt kun interesseret i at40.. er der ikk en URL til den?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Så vidt jeg ved er AT40 bare et show(radio program) så der findes mange links.
|
|
![]() |
|
![]() |
okay.. tak for hjælpen
![]() |
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |