|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
tjodense ![]() Bruger ![]() Joined: 27-Maj-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 64 |
![]() Posted: 22-Oktober-2005 at 17:56 |
Hej, Kigger så småt efter et fladskærmsfjernsyn.
Edited by tjodense |
|
![]() |
|
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 20-Juli-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 152 |
![]() |
hvad med dette tilbud.... http://www.recordere.dk/artikler/anmviewer.asp?a=675&z=1 3
|
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Joined: 05-Oktober-2003 Location: Denmark Status: Offline Points: 15694 |
![]() |
Hej Alle Ja, det er et tilbud som ikke kommer igen. Den skærm er fed! Synd at den er totalt udsolgt allerede om få dage /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
bamsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 03-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 43 |
![]() |
Godt man nåede at sikre sig en ;)
|
|
![]() |
|
tjodense ![]() Bruger ![]() Joined: 27-Maj-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 64 |
![]() |
Ja, det ser jo flot ud. vh thomas |
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Joined: 07-Februar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 496 |
![]() |
Ja det er ikke nemt, nogen er til det ene og andre til det andet, så jeg syntes det er fint nok hvis du tager et smut i byen og ser LDC / Plasma i funktion, og så ud fra hvad du selv syntes er bedst vælge dit ny TV. Jeg var selv i samme situation for kort tid siden, tog også i byen og så på tingene, jeg fik demonstreret med med analoge signaler på og så var valget ikke så svært, valget faldt på Panasonic TH42PV500 Plasma. Andre ville måske have valgt anderledes, men det bedste du kan gøre er at tage ud og se dem i funktion |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |