|
|
Post Reply ![]() |
Author | ||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Joined: 22-Februar-2007 Status: Offline Points: 346 |
![]() Posted: 10-Juni-2009 at 14:00 |
|
Jeg så lige at man kan få:
Ultimate Missions: Mission Impossible: 1 - 3 Box Set (5 Discs) hos play.com til 6,49 euro... det er dælme billigt, jeg har straks bestilt min kopi |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
|
Til 48,75 kriseramte danske kr. Ja DET er sgu billigt Selv med PostDK's strafgebyr og told kommer det ikke over 250 kr Edited by Kampus - 10-Juni-2009 at 14:43 |
||
![]() |
||
Willer ![]() Super bruger ![]() Joined: 23-Januar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 313 |
![]() |
|
Hvis noget koster under 80,- inkl. forsendelse, kommer der da aldrig told/moms på? eller har jeg misforstået noget? Man skal bare huske at bestille én ting ad gangen, så de ikke sendes samlet og overstiger de 80,-. http://fedex.com/dk/about/duty-deminimis.html Havde været endnu bedre hvis det var blu-ray. Edited by Willer - 10-Juni-2009 at 14:49 |
||
Kristian
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Joined: 02-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 5740 |
![]() |
|
Det er jo ikke helt mystisk, da man kan få DVD film helt ned til 20 kr.
![]() |
||
![]() |
||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Joined: 22-Februar-2007 Status: Offline Points: 346 |
![]() |
|
5 dvd'er til under 50 danske kroner inkl. forsendelse... det er helt gak
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Joined: 02-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 5740 |
![]() |
|
jeg ville nu helst af set Blu-ray udgaven til samme pris, i sted for ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
blu-ray udgaven kan du bestille hos amazon til 38,20 pund eller 330 kr inkl forsendelse... ikke helt så billigt, men stadig ok hvis det SKAL være blu-ray ![]() Edited by uffidon - 10-Juni-2009 at 15:21 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe, det ved jeg god, men en flad 50 ville ikke være så ringe for Blu-ray box sætte, ikke ![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |