Author |
Topic Search Topic Options
|
Thomas_H
Super bruger
Status: Offline
|
Topic: Indiana Jones med lens flares?? Posted: 12-Juni-2009 at 22:07 |
Har lige set Indiana Jones 4 på BD og blev ved med at få øje på store, typisk blå, lens flares og striber hveranden gang der var noget kraftigt lys! Er det med vilje for at skabe en eller anden effekt, jeg synes ikke det plejer at være sådan i film
Jeg synes heller ikke jeg lagde mræke til det i biografen, men det må der jo have været.
Andre der har undret sig?
|
--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Posted: 12-Juni-2009 at 23:44 |
Det kan jeg ikke huske der var. Er godt nok længe siden jeg har set den. Hvilket udstyr afspiller du på?
|
 |
Thomas_H
Super bruger
|
Posted: 13-Juni-2009 at 00:10 |
Samsung BD-S3600 men den laver vel ikke lens flares af sig selv? :)
|
--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
|
 |
nbu001
Guld medlem
|
Posted: 13-Juni-2009 at 01:10 |
Thomas_H wrote:
Samsung BD-S3600 men den laver vel ikke lens flares af sig selv? :)
|
OffTopic: Sad lige og tænkte på at bestille netop den maskine. Er du glad for din - lens flares eller ej  . Kan den anbefales? OnTopic: Jeg kan ikke huske om der var nogen "underlige" ting da jeg så den i biografen for et års tid siden...og jeg har ikke set den på DVD/BD. /Nils
|
|
 |
ghost-the-man
Guld medlem
|
Posted: 13-Juni-2009 at 10:52 |
Har set den for en uges tid siden,synes ikke det var noget at jeg har lagt mærke til.
|
|
 |
Thomas_H
Super bruger
|
Posted: 13-Juni-2009 at 14:27 |
nbu001 wrote:
OffTopic: Sad lige og tænkte på at bestille netop den maskine. Er du glad for din - lens flares eller ej . Kan den anbefales?
/Nils
|
Ja den er super, eneste minus jeg ikke lige havde tænkt på er, at der sidder knapper oppe på maskinen helt ude i højre side, det gør at jeg f.eks. ikke kan have min selector stående i midten, ellers skal den rykkes 5cm ind :o( Lidt tåbeligt at lave knapper der, så den er dømt til ALTID at skulle stå øverst i racket.
|
--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
|
 |
nbu001
Guld medlem
|
Posted: 13-Juni-2009 at 16:52 |
Thomas_H wrote:
nbu001 wrote:
OffTopic: Sad lige og tænkte på at bestille netop den maskine. Er du glad for din - lens flares eller ej . Kan den anbefales?
/Nils
|
Ja den er super, eneste minus jeg ikke lige havde tænkt på er, at der sidder knapper oppe på maskinen helt ude i højre side, det gør at jeg f.eks. ikke kan have min selector stående i midten, ellers skal den rykkes 5cm ind :o( Lidt tåbeligt at lave knapper der, så den er dømt til ALTID at skulle stå øverst i racket.
|
OK, tak for "tippet". Det må jeg vist lige tænke over - det men knapperne  . /Nils
|
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
|
Posted: 13-Juni-2009 at 17:02 |
Det er meget normalt at man bruger "lens flares" i CGI Special effekt,
netop for at kamuflere brug af computer effekter.
|
 |