recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  New Posts New Posts RSS Feed - Har sagt stofa/zaptor op nu
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedHar sagt stofa/zaptor op nu

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: Har sagt stofa/zaptor op nu
    Posted: 26-Juli-2009 at 17:37
Efter 1½ år gad jeg bare ikke mere

Jeg havde 2 gange teknikerbesøg ude. de kunne første omgang konstatere at der var noget galt fra en hovedbox til udgangen i min lejlighed. En forstærker som de monterede hjalp intet.
Der kommer periodiske udfald flere gange dagligt, som gør tvsening udlideligt. Især pga lyden skratter.
Anden gang var de ude og påpegede at der måske var en støjkilde som generede signalet og ellers at der var noget arbejde i nærheden med tilknytning til stofaforbindelsen som nok havde skylden. Uden at de kunne give et estimat på hvornår dette sluttede. Så teknikere der ret beset intet kunne bidrage med, bare konstatere at der var problemer med signalet. Muligvis kablerne inde i mit hus, selvom nummer 2 hold teknikere vovede sig ud i andre fortællinger.

Og det er 1½ år efter jeg anskaffede det. 1½ år med evige pixeleringer.
Det er nok ikke noget at sige til at nu er nok nok. Jeg har været dumt nok til at spilde flere hundrede kroner månedligt på det her hele tiden fordi jeg havde en tro på det blev bedre og fordi jeg har været meget interesseret i at kunne se canal+(fodbold)

Jeg håber Boxer vil have det udbud jeg eftersøger, ellers hopper jeg på parabolen.

Zaptor og stofa skal ud af mit hus, og det sker pr 1 november, hvilket jeg har meddelt stofa.
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Direct Link To This Post Posted: 26-Juli-2009 at 17:43

Hvis du bor i en lejlighed så er der ganske sikkert leveringspligt (aftale om levering til lejlighederne), så du kan ikke slippe for betaling, men du kan gå ned på leverandørens Grundpakke, slippe helt kan du rimelig sikkert ikke.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
andershede View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Direct Link To This Post Posted: 26-Juli-2009 at 20:26
Bor i hus

Bad om at få alt stofa-forbindelse fjernet og fik dette svar på det analoge signal:

"

Det er også gældende for TV kontrakten. Tv Kontraktet er opsagt pr 31-12-09 efter de gældende aftalevilkår med  din antenneforening.

Du skal selv afregne med ny indflytter hvis der er en. Og opgive navnet på denne til os.

"

Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Direct Link To This Post Posted: 26-Juli-2009 at 20:30

Noget forvirrende, da du startede med at skrive at det var en lejlighed. Med huse er det anderledes medmindre, at der er en klausul fra Grundejerforeningen.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.