|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-April-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 7973 |
![]() Posted: 03-Januar-2006 at 08:15 |
Husk - i aften begynder TV3, at sende "Charmed" igen kl. 21:00 til 22:00, afsnit 149. Af en eller anden grund har jeg nogle huller et sted mellem afsnit 130 og 149. Er der nogen, der har disse afsnit? |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
Hej Thorvald, Tak for tippet! Der kan jeg nok score et billigt point hos konen (hun følger troligt med) Jeg tror du / TV3 har rod i nummereringen af afsnittene. På det danske fansite dm*charmed, ses at det er afsnit 147 der sendes i aften (Charmageddon). Sidste afsnit ifølge dm*charmed var engang i August, hvilket passer med at det seneste afsnit jeg kan se at have liggende er fra 24/8 (desværre har jeg ingen info om nummer/titel på det afsnit - men det burde altså være afsnit 146, Extreme Makeover: World Edition). /Lars |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-April-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 7973 |
![]() |
Ok - det passer også med at i mit "regnskab" fandt jeg ud af at det sidste afsnit jeg fik optaget (det jeg fik af dig) var nr. 148.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |