|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() Posted: 09-September-2009 at 11:11 |
Hej. Hvis der er nogen, som vil have fast and furious på blu-ray i en box med alle 4 film, så har elgiganten dem til 399kr. Fri porto. Det er da en god pris. http://www.elgiganten.dk/product/film/bokse-tv-serier/BDVDFA STBOX/fast-furious-1-4-box-presale Edited by flemming larsen - 09-September-2009 at 11:17 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 8672 |
![]() |
tak for det
har kun set nummer 4. vil nemlig meget gerne have dem alle på blå. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
Velbekommen. Jeg har selv lige set nummer fire, den er ret fed. Jeg fik den fra au, med dk tekst. Edited by flemming larsen - 09-September-2009 at 11:19 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Så må de gerne sende den, så den er fremme til tirsdag. Gerne mandag.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 8672 |
![]() |
Jeg har også bestilt den i dag. Men som jeg har skrevet et par gange i dag.
man køber sig snart fattig i blu-ray. Men det er jo fedt ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det må du sku nok sige. Mit visakort brokker sig også lidt, over alle de transaktioner. Ja, det er jo fedt når man sidder og ser dem på sit tv. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
fordelen ved at bestille på nettet , magnet strimlen holder |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, og chippen. De virker ikke lige altid.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
zibas ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 22-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 200 |
![]() |
Nogen der har fået den idag ???
![]() |
|
Pioneer Hva' ellers ????
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, klokken 09.15. Men de fleste er vist blevet sendt i dag, men lovning om at de skulle være fremme i morgen. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 4118 |
![]() |
Jeg bestilte den idag og så til afhentning i collectStore og har lige hentet den på vej hjem.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |