|
|
Post Reply ![]() |
Page 123 10> |
Author | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() Posted: 10-September-2009 at 10:38 |
||
Ikke siden 1967 har en dansker kvalificeret sig til semifinalen i Grand Slam i Tennis. Det synes jeg virkelig skal påskønnes Og så er hun iøvrigt nr. 6 på verdensranglisten Caroline vs Oudin: http://www.usopen.org/en_US/index.html Edited by Kampus - 10-September-2009 at 15:12 |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
![]() |
||
Hvem var der som nåede til en semi i 67 ? Var det også i single.
Men en fantastisk US open, så skal hun bare i finalen. |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 8672 |
![]() |
||
Ja det er rigtig flot og det at hun slog verdens 6 er bare flot
![]() ![]() en kamp tilbage og finale. Jeg krydser fingre, alt kan ske i tennis. |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() |
||
Enig Kampus - det er dæleme godt gået
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Joined: 30-November-2005 Status: Offline Points: 2048 |
![]() |
||
Selvfølgelig vandt hun. Jeg satsede nemlig en 50'er på Kuznetsova og en 50'er på Oudin. Og ja, jeg har satset endnu en 50'er på Wickmayer... |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
||
Det kan jeg ikke huske, men her er alle vinderne i alle turneringer: |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Med den psyke hun udviser, så kan ALT nemlig ske. Når teknikken er iorden, vindes gamet med hovedet.
![]() Edited by Kampus - 10-September-2009 at 13:54 |
|||
![]() |
|||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 30-Maj-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1435 |
![]() |
||
Skal se kampen på TV i morgen aften. Håber hun vinder og kommer videre. Synes bare altid hun taber når jeg ser på :( men forhåbentligt ikke i morgen
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
||
Så må du gerne lade være med at se den. Vi skal have hende i finalen. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så kan du lige vove på at se den |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er jo det der med at ramme "dagen". Hvis Clijsters har en dårlig dag og Caroline en god - ja så vinder hun. |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 10> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |