|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
Fagotten ![]() Ny bruger ![]() Joined: 22-Januar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4 |
![]() Posted: 01-Februar-2006 at 11:32 |
Er der nogle der har et godt råd angående udskiftning af min hardisk på computeren da den er blevet for lille. Hvilket program kan man lave en hardisk copy med, så man kan boote fra den nye uden at jeg skal igennem hele møllen med de mange installationer. |
|
Fagotten
|
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 29-November-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 354 |
![]() |
Prøv DriveImage XML - det er gratis, det er simpelt og det laver en klon af din disk, selvom den er tændt og i gang. Du kan læse om det her og finde downloadlink (står på norsk) |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
suldrup ![]() Bruger ![]() Joined: 04-Juli-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 202 |
![]() |
Jeg vil til enhver tid anbefale Ghost, programmet kan tage alle former for filsystemer og kan ligge på en diskette. Inden du starter "ghostningen" kan du vælge hvor store dine partitioner skal være på den nye harddisk.
Edited by suldrup |
|
![]() |
|
Fagotten ![]() Ny bruger ![]() Joined: 22-Januar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4 |
![]() |
|
|
Fagotten
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak til jer der er kommet med forslag. hilsen Fagotten
|
|
Fagotten
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |