|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 03-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 442 |
![]() Posted: 13-Marts-2006 at 10:53 |
Efter at have downloaded Flashplayer, er Yahoo toolbar lagt ind af sig selv. Jeg kan simpelthen ikke få lo.... afinstalleret hverken via kontrolpanelets fjern programmer eller via toolbarens egen remove. Jeg har prøvet med ad-aware og spybot, heller ikke det hjalp. Er der nogen der har haft samme problem, og løst det ?? |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 20-Oktober-2004 Location: Århus Status: Offline Points: 3195 |
![]() |
Har du prøvet Add/remove programs i settings/Control Panel?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 29-November-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 354 |
![]() |
Du bør kunne fjerne den via toolbarens egen remove - det skriver de på Yahoo's egen hjemmeside Der er tilsyneladende flere med samme problem her På denne side, næstsidste indlæg skriver om et program der skal køres, som fjerner skidtet. Edited by zaboom |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 03-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 442 |
![]() |
Som jeg skriver i mit startindlæg, så har jeg prøvet at fjerne toolbaren via fjern programmer eller via toolbarens egen remove. "Denne side" som du refererer til Zaboom, kan jeg ikke se nogle svarindlæg på uden at være betalende medlem |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 20-Oktober-2004 Location: Århus Status: Offline Points: 3195 |
![]() |
![]() |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
A.Morup ![]() Super bruger ![]() Joined: 05-Januar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 268 |
![]() |
Har du prøvet at køre Windows systemgendannelse tilbage til et tidspunkt før du installerede FlashPlayer? Start > Programmer > Tilbehør > Systemværktøjer > Systemgendannelse Du skal dog regne med at alle indstillinger og alt andet du har ændret i din Windows opsætning bliver "stillet tilbage" til den dato som du ruller tilbage til. Det er naturligvis også et argument for at gøre det snart! Du kan efterfølgende prøve at installere FlashPlayer igen og så huske at fjerne fluebenet for Yahoo Toolbar når du downloader. Husk også at hente FlashPlayer fra det officielle site for at undgå spyware! Med venlig hilsen Edited by A.Morup |
|
![]() |
|
daj72 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 21-August-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 77 |
![]() |
Hvis intet andet virker... Så prøv at lave en hijackthis log... evt. via www.spywarefri.dk Så kan du fjerne den med deres hjælp.
|
|
Best Regards
Dan |
|
![]() |
|
Vinkender ![]() Bruger ![]() Joined: 19-December-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 90 |
![]() |
![]() |
|
welsum ![]() Ny bruger ![]() Joined: 04-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 13 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Desværre CCleaner kan ikke fjerne toolbaren (eller også er det mig ;-) Jeg ved ikke rigtigt om jeg tør bruge Hijack log'en. Installeringen af den lyder ifølge dem selv lidt farlig. |
|
![]() |
|
daj72 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 21-August-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 77 |
![]() |
A´ hva´ for no'et???? |
|
Best Regards
Dan |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved ikkom det har noget på sig, men når man skal til at downloade Hijackthis, opfatter man det som om det skal være absolut sidste udvej og at man helst skal være en smule expert for at bruge pro0grammet. Men hvis det er en misopfattelse forsøger jeg gerne Eller er det slet ikke Hijackthis-programmet du mener ??? Edited by ajaj |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |