|
|
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Author | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-Juli-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 4337 |
![]() Posted: 11-Januar-2010 at 13:06 |
![]()
Gamespot review http://www.gamespot.com/ps3/action/godofwariii/video/6253090/god-of-war-iii-video-review
Interview som viser gameplay http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/85&ch=1&sd=0?ep=85&ch=1&sd=0
Nogen af billederne af taget fra en tråd på gamespot: http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=27093243&tag=topics;title
![]() SPOILER: LÆS IKKE HVIS DU IKKE VIL HAVE DE TIDLIGERE SPIL SPOLERET FOR DIG:
Efter at have (ufrivilligt) slået sin egen kone ihjel går Kratos efter den græske krigsgud Ares, da det er Ares der har narret Kratos til at slå hans egen kone ihjel. I slutningen af 1'eren slår man Ares ihjel og bliver derved selv til krigsguden.
Efter at have ført en hensynsløs krig mod Grækenland bliver Kratos narret af sin egen far (Zeus), og bliver derfor slået ihjel, men ikke engang det kan holde Kratos tilbage. Så efter at have sluppet væk fra undergrunden og fundet frem til skæbnesgudinderne (og slået dem ihjel), får Kratos mulighed for at komme tilbage i tiden og kæmpe mod Zeus.
I 3'eren har Kratos indgået en pagt med Titanerne om at bekæmpe alle guderne i himlen, og ud fra billederne (og demoen) komme vi i hvert fald til at kæmpe mod Posaidon, Hades samt solguden og ikke mindst Zeus + sikkert en masse andre. Det er helt sikkert lagt op til en episk kamp mod guderne.
![]() Billeder fra et japansk playstation magazine, det skal lige siges, at uanset hvor nice det ser ud, så er det alt sammen ingame da der ikke forekommer nogen "CGI", altså små filmsekvenser hvor grafikken er ekstra sprød - jeg ved ikke hvad den danske oversættelse ville være (?!). anyway her er de.
![]() ![]() Bemærk Posidon i de øverste billeder
![]() ![]() Lidt andre billeder, dog i en dårligere kvalitet:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() GOW HD udkommer kun i Amerika den 20. november, men heldigvis har coolshop endnu engang uppet sig. Ligesom med Demon's Souls, så importerer coolshop også God of War kollektionen.
Jeg ved at der er mange herinde der menter spændt på GOW3, så dette er jo den perfekto optakt til den store finale.
For dem af jer der endnu ikke ved hvad spillet vil indeholde er der lige en hurtig og kort rundown af kollektionen:
![]() ![]() Hvis i endnu ikke ved hvad spillet er, så tjek her -
9.3/10 ved gamespot.
"God of War is one of the best action adventure games on the PlayStation 2, and it should not be missed"
9.2/10 ved gamespot.
God of War II is another violent and highly entertaining achievement for the action adventure genre, and it's a fitting closeout to the PlayStation 2 era.
Her er link til spillet på coolshop http://https://www.coolshop.dk/catalog/product/61178-god-of-war-collection-(1-and-2)-(-)-(us-import)--for-ps3 - 380kr
Link til axelmusic http://www.axelmusic.com/productDetails/711719822929 - 243kr - indeholder en kode til God of War 3 demoen. Edited by SteffenD89 - 26-Marts-2010 at 19:42 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-Juli-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 4337 |
![]() |
Taget fra gamespot: http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=27153397&tag=topics;title
"I have read serveral interviews, heres one http://www.joystiq.com/2009/02/13/joystiq-interview-god-of-war-3s-ken-feldman-page-2/when asked if there was a diffrence between cutscene models and in game models the art director says no as there are no CGI cutscenes. Also I have an interview with Stig Amerson(is that spelled right?) in the march 2009 issue of Game informer he also confirms there is no CGI and there will also be no load times other then when you first start up the game. I found out the information about the embargo form hip-hop gamer. He actually saw footage of a near final build and said it looked so far beyond anything out now that it looked like it could be a ps4 game. Alot of people quetion his creadability but he said everyone will see for themselves on January 18th when the embargo is up." Taget fra Joystiq:
I summed up the E3 demo of God of War III with this opener: "God of War, in HD." That's not a "bad" thing per se, but for a franchise that's been known for pushing the graphical envelope, it simply wasn't enough. Thankfully, my concerns were obliterated last month when I got to play the latest build of the game. It only took a minute or so before I was able to say "this is God of War III -- and what it was always meant to be."
The demo was incredibly short, perhaps two or three minutes long. But that's all Santa Monica Studios needed to effectively demonstrate the scope of their vision. The graphical improvements were immediately noticeable: motion blur, depth of field, better lighting and special effects. However, it was the cinematic camera work and the incredibly inspired level design that really left an impression. Once again, this demo takes place on the Titan, making his way to the top of Mount Olympus. What the VGA trailer failed to capture effectively, though, is how dynamic battles will feel atop a moving giant. Remember how impressive Uncharted 2's dynamic set pieces were? Imagine scenes like Uncharted's collapsing building and train, and remove the sense of "reality" that Nathan Drake has to adhere to. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Herkules er Kratos' bror, og han vil være en af bosserne i spllet
![]() Edited by SteffenD89 - 12-Februar-2010 at 09:43 |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Joined: 16-August-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 238 |
![]() |
Demoen var fantastisk og jeg kan ikke forestille mig at spillet bliver andet end fantastisk. Jeg glæder mig. Det er sjældent det sker, men lige i med det her spil, så gør jeg.
Hvis der virkelig ikke er gjort brug af noget CGI... Tja, det er sgu imponerende. |
|
![]() |
|
![]() |
Så blev beskeden lige opdateret med nogle flere billeder samt GOW HD kollektionen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tjek de nye billeder hvor Titanen Gaia er igang med at kravle op ad Mount Olympus, mens Kratos kæmper på Gaia på samme tid! :D
|
|
![]() |
|
![]() |
Er jeg den eneste der ser frem til dette fremragende spil?
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-April-2007 Location: Vestegnen Status: Offline Points: 3215 |
![]() |
Efter at havde pløjet 1'eren og 2'eren igennem. Synes jeg faktisk at jeg finder universet lidt kedeligt. Det var næsten det samme hele tiden man løb rundt i.
Skal dog have 3'eren. Er jo sindssyg grafik ![]() Men lige nu er jeg igang med Darksiders på xboxen som er utrolig fedt |
|
![]() |
|
![]() |
Mh.. jah det kan godt virke lidt af det samme i 1'eren.
Jeg skal til 2'eren om ikke så lang tid men ARGH!!! for silvan hvor 1'eren dog er umådeligt svært på hard. Jeg er næsten igennem 1'eren - er kommet igennem cliffs of madness, har hapset hovedet hos arkitektens kone og er nu nået til det område hvor man skal gennem en gang hvor der er 4 rullebånd, bueskyttere på hver sin side samt nede i bunden også en helvedes masse harpier.
Det er altså et område hvor man hurtigt bliver arrig - når man spiller på hard.
|
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 13-April-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 841 |
![]() |
Haha, forkert tråd.
Edited by DonJensen - 23-Januar-2010 at 18:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Efter blod sved og tåre fik jeg endelig platinum i God of War. Jeg må være ærlig og sige, at da jeg havde nået omkring 95% gennemførsel på hard, måtte jeg bøje mig og vælge easy. Jeg tror dog at jeg vil lave et review af spillet, så kan folk se hvad det er. :) |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 2943 |
![]() |
Det er en monster fed collection.! Jeg har fået platinum i dem begge, tror jeg brugte 40 timer i alt på dem og skal helt klart have 3 eren.! ikke kun p.g.a gfx'en, men for at høre Kratos gå amok!
|
|
![]() |
|
![]() |
Efter at have gennemført spillet to gange samt alle gudeudfordringerne vil jeg komme med min egen vurdering af God of War 1 fra blu-ray kollektionen. *Spoileradvarsel – dog lille!* Spillet starter med at Kratos (hovedpersonen) hopper ud over en klippe, hvorefter spillet så går 3 uger tilbage i tiden, og vi befinder os på havet hvor nogle hydraer har set sig surt på de skibe Kratos naturligvis befinder sig på. Spillet introducerer os for de forskellige gameplay mekanismer og monstrene er ikke særligt svære at slå ihjel, min eneste klage er dog at man lige fra starten skal gå på line over nogle bjælker, ud på en sten også videre på en ny bjælke, men hvis man når til stenen og kommer for langt ud til kanten glider Kratos automatisk bare ned! Dette prøvede jeg adskillige gange inden jeg kom over - vildt irriterende. Efter nedkæmpelsen af hydraerne kommer vi til Athen, hvor Ares (den græske krigsgud) bekriger byens soldater, vi skal derfor kæmpe os igennem byen og møde et orakel som kan fortælle os hvordan Kratos kan få hævn over Ares – da Ares har narret Kratos til at slå sin egen kone ihjel. *Spoiler slut* Da jeg ikke har gennemført spillet på medium sværhedsgrad men hard/easy kan jeg ikke sige hvor svært spillet er, men én ting der er helt sikkert er at nogle af de små puzzles der er, er pisse irriterende! NØJ hvor jeg kunne blive arrig på de til tider latterlige udfordringer man bliver stillet. Lad mig komme med et eksempel: Man skal på et tidspunkt åben en port ved at hive i to håndtag, i hver sin ende af rummet, eneste problem er at der er 8 rundsave der ruller horisontalt og vertikalt i rummet – i nogle bestemt spor, og at tiden er så knap så man til sidst bliver frustreret og bliver helt usikker på om man rent faktisk har gang i det rigtige. Dette bliver ikke bedre af at man forinden havde hentet et andet håndtag (som jeg til at starte med troede at jeg skulle bruge i rummet). Det gælder dog bare om at hive i håndtaget længst væk fra døren, for så med snilde, rulle hen til næste håndtag og hurtigt igennem porten inden den lukker. Da jeg skulle igennem første gang brugte jeg mange forsøg, men på andet playthrough kom jeg igennem forholdsvist hurtigt. Eksempel to: I slutningen af spillet skal man op af to søjler, der hver er delt ind i omkring 5 individuelle søjler der hver roterer hver deres vej og alle har knivblade på. Jeg har som sådan ikke et problem i selve udfordringen, men med grafikken. Kommer man for tæt på disse knivblade falder du naturligvis HELT ned, det er fair nok, men mit problem er dog at der virker til at være en ”usynlig kasse” rundt om hver enkelt blad, denne kasse er efter min mening alt for stor. Jeg har flere gange prøvet hvor jeg ikke var tæt på et blad men alligevel bliver jeg straffet og falder til jorden. Det bliver super irriterende, men med nok forsøg kommer man op, og denne gang er der ingen tvivl om hvad man skal, man skal dog bare tage sin forholdsregel mht. hvor tæt man kan komme på knivbladene. Nå, men når det så er på plads er spillet jo næsten ligeså fedt som 2’eren. Der er masser af monstre at lemlæste, knap så mange men nogle seje bosser og et fedt kampsystem der belønner dem der kan mestre det og giver de andre en kamp til stregen. Der er stor forskel på hard og easy. Naturligvis. Det er en af de sværeste spil jeg nogensinde har kæmpet mig igennem (på nær Ninja Gaiden Black, som jeg dog ikke har gennemført). For silvan man bliver stillet for nogle, til tider vanvittige, antal monstre at skulle nakket. Det er ikke usædvanligt at man med nød og næppe lige kan klare to kykloper, for at der så kommer to mere – men som sagt, kan man håndtere kampsystemet er det noget nemmere og man bliver belønnet med liv. Min eneste klage er dog, at jeg til sidst måtte opgive hard (desværre), da jeg var nået til et område hvor ALT ville slå mig ihjel – en slags miniboss i form af et lukket område – jeg læste på nettet at det enten var én af de sværeste eller dét sværeste område i spillet, og man blev rådet til at gå i kamp med magi. FAIR NOK – jeg havde ingen magi, og ingen mulighed for at finde noget (ved at gå tilbage – da området var lukket af før kampen begynder!) , så med ild, rullende cylinder-formede sten, bevægeligt gulv, bueskytter samt et uendeligt antal harpier der, ud over almindelige angreb, kan skyde sig af sted som et brændende projektil – dette er specielt frustrerende hvis de er 3 der gør det på samme tid - på et tidspunk ”knækkede” jeg, og da spillet (igen) spurgte om jeg ville skifte til easy, gjorde jeg det så. På easy klarede jeg det så på første forsøg. Jeg klarede første gang spillet på omkring 10 timer, og har sikkert brugt ligeså meget på alle de gange jeg har været død på hard. På easy er det dog en helt anden historie. En af trofæerne er at gennemføre spillet på under 5 timer, dette klarede jeg på ca. 4-4½ time (på easy) og var en nem behagelig tur igennem spillet, som jeg tog på én aften. Skal det være endnu nemmere (og vil man ha’ den trofæ, hvor man skal have alle våbnene fuldt opgraderet) kan man gennemføre gudernes udfordringer, som lader dig bruge alternative kostumer som f.eks. giver dig mere xp, skader mere, mere magi osv. Alt afhængig af kostumet. Disse gudeudfordringer klarede jeg ved hjælp af en guide (poster link til sidst), men hvis man ved hvad man skal er disse ikke særligt svære, på nær den sidste. Der er 10 af dem, og de kan alle klares inden for et par timer, dog skal man starte forfra hvis man går ud af det. Disse udfordringer låser dog op for en trofæ samt muligheden for at bruge kostumer. Grafisk er spillet ikke vanvittigt pænt, jo grafikken er rigtig nok opskaleret, men det ændrer ikke på at spillet stadigvæk grimt på visse punkter, dog vil jeg sige at dette ikke ødelægger spillet på nogen måder, da det stadigvæk er et super fedt spil. Spillet er helt sikkert pengene værd, og da det er to spil for en lav pris er det bare at slå til. Trofæerne er også super nemme at få, så det er to nemme platinumtrofæer. Desuden er der også en masse ekstramaterialer, som bag om spillet, udeladte områder, udeladte monstre, Kratos’ bror(! Vidste ikke at der var en?!) osv. Så jeg vil give God of War 1 9/10. Spillet er ikke perfekt, men det har været godt nok til at jeg har klaret det to gange uden at jeg har følt mig ”tvunget” til det, for at få platinum. Jeg føler lidt at der mangler noget i min vurdering, men jeg kan ikke lige komme i tanke om hvad, så jeg lader det blive ved dette. J
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |