|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 14-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 426 |
![]() Posted: 28-Juli-2010 at 12:10 |
Hejsa Det er lang tid siden jeg har set film og ved ikke hvad der er på DVD, er der kommet noget ala Bourne eller The Italian Job ?
|
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Maj-2009 Location: København Status: Offline Points: 819 |
![]() |
Du kan tjekke amazon.co.uk ud ...
LINK |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Joined: 20-April-2006 Status: Offline Points: 2601 |
![]() |
![]() |
|
Freddy ![]() Bruger ![]() Joined: 01-November-2005 Status: Offline Points: 181 |
![]() |
Helt enig med Pallec...TAKEN var en super god overraskelse. Derudover lejede jeg GREEN ZONE med Matt Damon forleden - god film! |
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Maj-2009 Location: København Status: Offline Points: 819 |
![]() |
TAKEN skal da helt klart ses!
|
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 14-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 426 |
![]() |
Jeg fik ikke set film den aften, men Taken skal da ses så
![]() Luc Besson og Liam Neeson ... Det kan ikke gå galt ![]() |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Januar-2004 Status: Offline Points: 2406 |
![]() |
Jeg synes Taken var en rædselsfuld film. Amerikansk selvtægtsfilm når det er værst. Charles Bronson ville have været stolt.
Så hellere Crank 1 + 2, Gamer, Death Race, Transporter serien, Shoot 'Em Up, hvis man have noget hjernedødt drengerøvsactionunderholdning. Og jeg mener "hjertedødt drengerøvsaction" positivt. Edited by Stampe - 04-August-2010 at 11:51 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Joined: 20-April-2006 Status: Offline Points: 2601 |
![]() |
Sådan er vi heldigvis så forskellige
![]() |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Februar-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 8665 |
![]() |
Jeg går ud fra at du mener det som en genre og ikke at den er amerikansk? Edited by lunddal - 04-August-2010 at 12:00 |
|
![]() |
|
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Joined: 08-Oktober-2004 Location: 2750 Ballerup Status: Offline Points: 175 |
![]() |
Kick-Ass, det er rigtig drengerøvsaction og selvtægt ,o)
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 6691 |
![]() |
Transporter filmenen er jeg med på - du har ret, ren drengerøvsactionunderholdning - bedre eller værre (efter behov) end Taxi filmene. Jeg så dem sammen nogle venner, som syntes det var for meget ![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-Juli-2006 Status: Offline Points: 1004 |
![]() |
![]() Vil også mene at Taken er et klart bedre valg end de øvrige (B-film) som er nævnt.
Crank - are you serious
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |