Author |
Topic Search Topic Options
|
Firebird
Guld medlem
Status: Offline
|
Topic: Samsung PS63C7705+Slim vægbeslag bestilt. Posted: 30-Juni-2010 at 16:34 |
Hos: http://www.kontorlinien.dk/PartDetail.aspx?q=p:2989832
Vi takker for din bestilling hos
Kontorlinien |
Din bestilling vil blive behandlet med det samme. Lagervarer bliver
normalt afsendt samme eller næste arbejdsdag. Du kan tjekke status på din
bestilling, inklusive tracking-nummer, ved at logge ind på din konto på http://www.kontorlinien.dk/Default.aspx. | Min pris:
|
Produktnavn |
Antal |
På lager |
På lager/ ETA |
Pris |
Totalt |
|
|
|
|
1 |
|
54 |
745,33 |
745,33 |
|
|
|
|
|
SAMSUNG SAMSUNG FHD, 3D, Real Balck, Ultra Slim, Internet@TV,
Wireless DLNA, MoIP, 4HDMI, Cinema Smooth, 1 Tuner PVR, DVB-T/ C/ S,
PS63C7705YSXXE 63" Plasma TV (PS63C7705YSXXE)
| |
1 |
|
01-07-2010 |
17.995,- |
17.995,- |
|
|
|
Beløb
DKK (ekskl. moms): |
18.740,33 |
|
|
Levering: Standard |
0,- |
|
|
Moms
(25%): |
4.685,08 |
|
|
Totalt DKK (inkl.
moms): |
23.425,41 |
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
Sploink
Guld medlem
|
Posted: 30-Juni-2010 at 16:50 |
Så fik du endeligt bestilt tv Det er nu en fortrinlig pris på tv'et inkl vægbeslag
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Posted: 30-Juni-2010 at 17:20 |
|
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Posted: 30-Juni-2010 at 20:44 |
Tillykke med skærmen! 
Jeg skal ved lejlighed have set et Samsung 3D plasma, ikke at jeg skifter fra min Panasonic, men for at se hvordan det performer kontra dets LCD brødre, som jeg bestemt ikke bryder mig om 3D billedet fra (rigtig meget ghosting)...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Posted: 30-Juni-2010 at 21:01 |
zulfo wrote:
Tillykke med skærmen! 
Jeg skal ved lejlighed have set et Samsung 3D plasma, ikke at jeg skifter fra min Panasonic, men for at se hvordan det performer kontra dets LCD brødre, som jeg bestemt ikke bryder mig om 3D billedet fra (rigtig meget ghosting)... |
Takker. Den er meget bedre end LCD/LED skærmene fra Samsung. Både i 2D og i 3D. Jeg får den leveret i næste uge. Panasonic VT20 er dog en tand bedre på nogle punkter, men, den forskel ser jeg jo ikke hjemme i stuen. Jeg er spændt på at se hvad opdateringerne til skærmen giver. Medmindre jeg får en skærm som er opdateret. Jeg synes at jeg under alle omstændigheder får meget pengene. Medmindre jeg får en af de skærme der brummer og eller en af de skærme der har et ringe sortniveau, for der er der forskelle.
Edited by Firebird - 30-Juni-2010 at 21:06
|
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Posted: 30-Juni-2010 at 21:07 |
Firebird wrote:
zulfo wrote:
Tillykke med skærmen! 
Jeg skal ved lejlighed have set et Samsung 3D plasma, ikke at jeg skifter fra min Panasonic, men for at se hvordan det performer kontra dets LCD brødre, som jeg bestemt ikke bryder mig om 3D billedet fra (rigtig meget ghosting)... | Takker. Den er meget bedre end LCD/LED skærmene fra Samsung. Både i 2D og i 3D. Jeg får den leveret i næste uge. Panasonic VT20 er dog en tand bedre på nogle punkter, men, den forskel ser jeg jo ikke hjemme i stuen. Jeg er spændt på at se hvad opdateringerne til skærmen giver. Medmindre jeg får en skærm som er opdateret. Jeg synes at jeg under alle omstændigheder får meget pengene. Medmindre jeg får en af de skærme der brummer og eller en af de skærme der har et ringe sortniveau, for der vil der altid være forskelle.
|
De 13" er vel også værd at tage med, til stort set samme pris? 
Men det lyder fremragende at det performer bedre ned LCD'erne - men jeg må nok hellere se det selv også.
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Posted: 30-Juni-2010 at 21:22 |
zulfo wrote:
Firebird wrote:
zulfo wrote:
Tillykke med skærmen! 
Jeg skal ved lejlighed have set et Samsung 3D plasma, ikke at jeg skifter fra min Panasonic, men for at se hvordan det performer kontra dets LCD brødre, som jeg bestemt ikke bryder mig om 3D billedet fra (rigtig meget ghosting)... | Takker. Den er meget bedre end LCD/LED skærmene fra Samsung. Både i 2D og i 3D. Jeg får den leveret i næste uge. Panasonic VT20 er dog en tand bedre på nogle punkter, men, den forskel ser jeg jo ikke hjemme i stuen. Jeg er spændt på at se hvad opdateringerne til skærmen giver. Medmindre jeg får en skærm som er opdateret. Jeg synes at jeg under alle omstændigheder får meget pengene. Medmindre jeg får en af de skærme der brummer og eller en af de skærme der har et ringe sortniveau, for der vil der altid være forskelle.
|
Men det lyder fremragende at det performer bedre ned LCD'erne - men jeg må nok hellere se det selv også. |
Ja, de 13 tommer er en verden til forskel, og prisen er langt under det man kan få en 65 tommers Panasonic VT20 til, så jeg synes at det er et fornuftigt køb. Nu mangler jeg bare en Marantz SR6005 og en Marantz UD7005, og nogle nye højtalere før jeg er rigtig godt kørende.
|
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Posted: 30-Juni-2010 at 21:25 |
Firebird wrote:
zulfo wrote:
Firebird wrote:
zulfo wrote:
Tillykke med skærmen! 
|
Men det lyder fremragende at det performer bedre ned LCD'erne - men jeg må nok hellere se det selv også. | Ja, de 13 tommer er en verden til forskel, og prisen er langt under det man kan få en 65 tommers Panasonic VT20 til, så jeg synes at det er et fornuftigt køb. Nu mangler jeg bare en Marantz SR6005 og en Marantz UD7005, og nogle nye højtalere før jeg er rigtig godt kørende. 
|
Hehe, det lyder til at du er igang men den samme store udskiftning som jeg netop har lavet - spændende, men også en smule bekosteligt 
|
Lars B
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Posted: 30-Juni-2010 at 21:27 |
zulfo wrote:
Firebird wrote:
zulfo wrote:
Firebird wrote:
zulfo wrote:
Tillykke med skærmen! 
|
Men det lyder fremragende at det performer bedre ned LCD'erne - men jeg må nok hellere se det selv også. | Ja, de 13 tommer er en verden til forskel, og prisen er langt under det man kan få en 65 tommers Panasonic VT20 til, så jeg synes at det er et fornuftigt køb. Nu mangler jeg bare en Marantz SR6005 og en Marantz UD7005, og nogle nye højtalere før jeg er rigtig godt kørende. 
|
Hehe, det lyder til at du er igang men den samme store udskiftning som jeg netop har lavet - spændende, men også en smule bekosteligt  |
Jeg har sparet lidt op til det...  Det skal også glæde mig i en del år, så jeg vil have noget fornuftigt kram. 
Edited by Firebird - 30-Juni-2010 at 21:30
|
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
Supergris
Guld medlem
|
Posted: 01-Juli-2010 at 01:37 |
Har også set mig varm på netop dette tv, så skriv endelig når du har modtaget det, både godt og skidt, da min pegefinger også sidder løs, og jeg tror, det er det mest fornuftige køb p.t..
Er der iøvrigt nogle, der ved, om det er en model, der er lavet specielt til det danske marked, da det kniber mig, at finde information om den på nettet???
Edited by Supergris - 01-Juli-2010 at 01:41
|
 |
Sploink
Guld medlem
|
Posted: 01-Juli-2010 at 10:28 |
Supergris wrote:
Har også set mig varm på netop dette tv, så skriv endelig når du har modtaget det, både godt og skidt, da min pegefinger også sidder løs, og jeg tror, det er det mest fornuftige køb p.t..
Er der iøvrigt nogle, der ved, om det er en model, der er lavet specielt til det danske marked, da det kniber mig, at finde information om den på nettet??? |
Du kan læse lidt om den amerikanske model, PSC8000 som er tilsvarende den danske model 
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Posted: 06-Juli-2010 at 20:20 |
Supergris wrote:
Er der iøvrigt nogle, der ved, om det er en model, der er lavet specielt til det danske marked, da det kniber mig, at finde information om den på nettet??? |
Jeg skal nok skrive noget om den når jeg har modtaget den og kørt den godt ind og fået den kalibreret. Det er en dansk model fra www.kontorlinien.dk
|
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |