|
|
Post Reply ![]() |
Author | ||
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Joined: 10-November-2009 Status: Offline Points: 307 |
![]() Posted: 26-September-2010 at 15:24 |
|
Hejsa
Er der nogle oplysninger om at Avatar special edition udkommer på Blu-ray ? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
|
Den er vist ikke værd at vente på
![]() En udvidet sexscene, en akavet dødssekvens og ekstra flora og fauna - det er sådan cirka tilføjelserne. Kort sagt er 'Avatar: Special Edition' kun for pengestærke fans og progressive gartnere. For alle andre er det et blålys. Kilde: http://ekstrabladet.dk/flash/anmeldelser/film/article1411902.ece#ixzz10e6lONrC Edited by Kampus - 26-September-2010 at 16:28 |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Januar-2004 Status: Offline Points: 2406 |
![]() |
|
Det er ikke til at sige da bd-udgaven af special edition vil være udvidet med 16 minutter i forhold til den oprindelige version. Bio-versionen af special edition er den EB omtaler som er udvidet med 8,5 minutter i forhold til den oprindelige version.
http://www.movieweb.com/news/NE2nGAPmoYWv65 Jeg bliver mere og mere glad for at jeg ikke købte den første version |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
|
Jeg tror stadigvæk ikke der er noget at hente rent oplevelsesmæssigt. Det er jo den visuelle oplevelse der bærer 95% af filmen. Om der er 16 min mere handling, gør intet til eller fra.
![]() |
||
![]() |
||
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Joined: 10-November-2009 Status: Offline Points: 307 |
![]() |
|
Ja så, det bliver jo så spændene at se hvad de ekstre 16 min vil byde på.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
En udvidet sexscene, en akavet dødssekvens og ekstra flora og fauna - det er sådan cirka tilføjelserne.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo jo, men et er hvad de skriver, et andet er hvordan det er sat ind i den film vi kender fra BD-udgivelsen er allerede er på gaden. Jeg skal nu se den alligevel uanset hvad der blive skrevet. |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Januar-2004 Status: Offline Points: 2406 |
![]() |
|
Nej - EB omtaler nye bio-versionen, altså den der er udvidet med 8,5 minutter. Det er IKKE den udvidede bd-version som de omtaler. Så vi mangler stadig hvad de sidste 7,5 minutter, |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |