|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
TGV ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 13-Januar-2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 7 |
![]() Posted: 13-Januar-2011 at 22:52 |
Hej folkens,
Jeg er en elektroniknørd der dog ikke har meget forstand på højtalere og forstærkere andet end hvordan man bygger dem! :) Da jeg er flyttet til et mindre sted skal jeg ud og have fat i et kompakt stereo anlæg (reciever eller blot forstærker) og et par gode men kompakte højtalere (dvs. ikke gulvhøjtalere). Jeg har set på nogle DALI Concept 2 og så måske en tilhørende sub. Hvilken forstærker &| reciever vil i foreslå til at trække sådan nogle? Eller nogle helt andre højtalere? mvh Mikkel Gryning |
|
![]() |
|
TGV ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 13-Januar-2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 7 |
![]() |
Skal lige nævnes at budgettet til forstærker ligger i 2-3k området :)
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 28-April-2008 Location: Øst Jylland Status: Offline Points: 2876 |
![]() |
Hvad må højtaler koste?
Jeg har nemlig set dette tilbud på Dynaudio DM 2/10 http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?iAd=12973
Med Dynaudio DM 2/10 vil jeg mene at de fleste sub til under 3-3500kr vil være totalt spildt, så den kan du efter min mening godt spare væk.
http://www.hometheater.com/compactspeakers/308dyn/ Men Dynaudio DM 2/10 er så ikke helt lille.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil nok mene at det hele gerne må ende på en 4-6k :) De enheder der er også lige i overkanten prismæssigt må jeg sige :)
Edited by TGV - 13-Januar-2011 at 23:41 |
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Joined: 02-December-2009 Status: Offline Points: 1020 |
![]() |
Hvordan har du det med at købe brugt? Der vil du kunne få mere for dine penge.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har generelt intet imod at købe det brugt :) Skal bare helst være afhentning da jeg har erfaring med at det kan være svært at "stole" på folk :)
|
|
![]() |
|
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Februar-2008 Status: Offline Points: 857 |
![]() |
En af mine venner har investeret i dette setup fra hifi-klubben:
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har selv set på den samme forstærker nede i hifi-klubben, og nej da det ikke skal bruges til at vælte ting, er det nok fint :)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |