|
|
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 20-Juli-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 681 |
![]() Posted: 07-Marts-2011 at 14:52 |
![]() ![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
Det ville sgu også være på tide. Det er en af de titler jeg venter mest på.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-Februar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 4172 |
![]() |
Så kommer min DVD pakke til salg herinde.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Jeg glæder mig. Så håber jeg bare på at billed kvaliteten er en tak bedre end normal versionerne
![]() |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-April-2007 Location: Vestegnen Status: Offline Points: 3215 |
![]() |
Ikke dårligt. Håber det bliver i år vi får dem
![]() |
|
![]() |
|
arcona ![]() Bruger ![]() Joined: 06-Juni-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 238 |
![]() |
så mangler vi bare star wars :)
![]() Edited by arcona - 07-Marts-2011 at 15:30 |
|
![]() |
|
![]() |
Vi mangler:
Star Wars Star Wars Family guy Indiana Jones Trilogien (+den nye) Jurassic park 1 House sæsonerne Terminator 1 Det er hvert fald lige hvad jeg kan komme i tanke om ![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
Star wars kommer den 30/9 i uk. Den kommer nok i do omkring samme tid.
Og family guy er udkommet.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
arcona ![]() Bruger ![]() Joined: 06-Juni-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 238 |
![]() |
hvorfor står der limited?
![]() skal man være hurtig til at købe? omg, måske er der kun 100 ![]() |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-Marts-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 3728 |
![]() |
Aj, kan du ikke sætte den til salg nu, kan næsten ikke vente
![]() Har ikke set lotr på bd endnu, har valgt at vente på extend versionen, så nu må de dælme godt komme
![]() |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-December-2008 Location: Fredericia, DK Status: Offline Points: 1758 |
![]() |
Det er da godtnok skuffende at blu-ray versionen kun kommer med et 5.1 DTS HD-MA lydspor. DVD-versionen fik da (såvidt jeg husker) et 6.1 DTS-ES lydspor.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så vidt jeh ved så står ES for den sjette "virtuelle" højtaler. Det vil sige at de 2 baghøjtalere laver en ekstra "virtuel" højtaler. Så ES eller ikke ES så vil det være på det samme (næsten)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |