|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 18-Januar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 95 |
![]() Posted: 18-Marts-2011 at 22:23 |
|
Hej
Har en IPad som jeg gerne vil bruge i bilen fra førersædet, tomtom er jo fedt i stort :-) Tror ikke en sugekop er sagen for jeg har tillid til dem. Har i et forslag. Den må gerne være elegant Har set et der ligner en edderkop der holder fast i den bagfra og den var altså for kikset :-) Frank |
||
![]() |
||
sehested ![]() Super bruger ![]() Joined: 08-Juni-2006 Status: Offline Points: 261 |
![]() |
|
Hvis det skal være elegant må det her vel være svaret http://www.youtube.com/watch?v=6jr3_zLHTbY men det er måske lidt overkill :)
|
||
![]() |
||
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Joined: 11-Februar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 597 |
![]() |
|
Rimeligt blærer :)
det kan vel ikke koste alverden |
||
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
||
![]() |
||
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 18-Januar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 95 |
![]() |
|
Ikke kun overkill, men også umuligt. Ihvertfald for mig :-)
|
||
![]() |
||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-August-2008 Status: Offline Points: 869 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
Den ser da lidt cool ud... Tak for link :-)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Den er bare ret dyr, når den lander i DK. 1.200 kr
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7194 |
![]() |
|
det er vigtig at finde en fornuftig holder når vi snakker en genstand på 700-800 gram
Og de er desvære ikke helt billige. Hvilken bil skal den være i ? |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 19-Januar-2007 Location: Århus Status: Offline Points: 5990 |
![]() |
|
der er nogle gode nogle her http://www.brodit.se/?main=searchbrodit.jsp&search=ipad
brodit har så nogle skruefri fæster som kan monteres over lister i bilen, jeg har selv en til min iPhone 4, de tog under 1 min. at montere, også havde jeg en platform jeg kunne skrue deres beslag på. De er derfor delt op i et "fæste" og en "holder" For jeg vil ikke have skruer i min bil fra sådanne beslag
Edited by rhsin - 19-Marts-2011 at 10:48 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har kigget på Brodit, men jeg er ikke vild med den skal sidde og spærre for luftudgang, men det fungerer måske meget godt ??
Det er en Civic, 2009 |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 19-Januar-2007 Location: Århus Status: Offline Points: 5990 |
![]() |
|
Jeg har en Volvo V70 (nye model) der passer den perfekt, luften skal nok finde vej.
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Godt at høre. jeg var bare lidt bekymret for når aircon blæser kold luft ud, om den så afkøler Ipad "for meget" ???
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |