|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Oktober-2006 Location: Ringsted Status: Offline Points: 608 |
![]() Posted: 29-Marts-2011 at 10:41 |
Hej, er du interreseret i høretelefoner i alle udformninger og forstærker dertil, dac’s, mp3 afspiller og diy projekter.
Så er du velkommen i et nyt dansk oprettet forum med alt inden for HEAD-FI. Så inden du kaster dig ud i indkøb af udstyr kom over og få lidt tips og triks på http://hoved-fi.danskforum.net/ |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
hks777 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 17-Marts-2011 Location: sønderborg Status: Offline Points: 61 |
![]() |
det ser faktisk rimelig fint ud
![]() du mangler en overskift i dit top banner ![]() jeg tror faktisk er jeg vil oprette en bruger der inde |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Oktober-2006 Location: Ringsted Status: Offline Points: 608 |
![]() |
Så er det justeret
![]() Du er selvfølgelig meget velkommen, jeg kan sige der allerede er kommet del head-fi entusiaster til. |
|
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 08-Juni-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 282 |
![]() |
dejligt forum design på mobilen
|
|
![]() |
|
![]() |
400 indlæg på 4 dage
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Mads57 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 12-December-2010 Location: DK Status: Offline Points: 13 |
![]() |
Og den lukker så stille og roligt ned igen.
Da det er besluttet at lave denne istedet(de samme stå bag). |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |