recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  New Posts New Posts RSS Feed - KT-radio
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedKT-radio

Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: KT-radio
    Posted: 19-Maj-2011 at 12:27
Hvad er jeres oplevelser med denne forretning? Gode/dårlige?
Har læst nogle rigtig grimme kommentarer på trustpilot, men er i tvivl om det er enkelte, der har haft en dårlig oplevelse eller det er et udtryk for deres generelle service-niveau?

EDIT: Beklager denne tråd også er blevet forkert oprettet i andet forum.. Min fejl! Embarrassed
Back to Top
Muffeh View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 19-Maj-2011 at 17:52
Kt-radio skulle være ret gode, deres demo arrangementer er i hvertfald i top
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Back to Top
SVP03 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 19-Maj-2011 at 18:07
Den i odense eller københavn.
SVP03
Back to Top
tww View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2011 at 14:01
Vidste ikke der lå flere steder... Jeg tænker på den i København.
Back to Top
SVP03 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2011 at 14:21
Har kun haft positive oplevelser, dog lidt langsomme svar over nettet.
SVP03
Back to Top
jugglerq View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2011 at 15:05
Også her kun positive oplevelser, købte min Yamaha RX1067 i Københavns afdelingen
rigtig god service, Thumbs Up
Back to Top
JesperLund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2011 at 15:15
Originally posted by tww tww wrote:

Vidste ikke der lå flere steder... Jeg tænker på den i København.

Det er to forskellige forretninger, som mig bekendt ikke har noget med hinanden at gøre (bare samme navn), og jeg mener i øvrigt at den i Odense har skiftet navn til noget kæde-agtigt, Expert måske?
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2011 at 15:23
Jeg har nærmest fået min "Stereo-uddannelse" i KT Radio samt i butikken ved siden af, nemlig Dansk Audio Teknik. Nu var det godt nok andre mennesker i butikken dengang. Jeg har besøgt dem flere gange, og altid fået nogle gode og ærlige snak om ditten og datten, selv om de vidste, at jeg intet ville købe Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Back to Top
tww View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Direct Link To This Post Posted: 21-Maj-2011 at 19:29
Lyder som om jeg roligt kan foretage mit køb i butikken...
Skal købe Surround receiver og jeg glæder mig! Smile
Back to Top
AGAAGA View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Direct Link To This Post Posted: 20-Juni-2011 at 12:59
min erfaring er at for mange får forskellige priser på samme produkt i samme uge. Dengang i pana v10 dagene var der et spænd på 4000kr. 4 af mine kollegaer havde været derinde og kigget på v10 sagerne. Men alligevel 4k forskel.
Back to Top
JesA View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 20-Juni-2011 at 14:22
hmmm, jeg har for nylig været i forretningen i KBH/Vesterbrogade - og ja, det ER et "nostalgi-trip"Smile,  jeg har også trådt mine "barnesko" derinde for snart maaange år siden ( og lagt mange penge Tongue) - for at købe ny surround receiver, og det var desværre en "blandet oplevelse".

Ville gerne høre hvordan en Anthem SS-receiver spillede i stereo, og fik lov til at høre den spændt foran en par "tyndt lydende" SA højtalere og med en billig DVD-spille som CD-aftaster - lyden kunne kun skuffe stereo-wise.

Nå, viste også interese for en Onkyo - som jeg skal love for blev "ned-rakket" som receiver/mærke, hvilket egentligt er fair nok; heller en Sælger "med kant", end een som snakker een efter munden...men alligevel. Den kunne jeg så høre på  et set-up oppe på 1.salen - hvor den var sat op til et 5.1 surround system, hvilket jo ikke var lige det jeg ønskede - ønskede at høre dens stereo-gengivelse.....

Efterfølgende snakkede jeg med Sælger, hvor jeg fortalte at de forskellige set-up's jo ikke lige matchede mit eget set-up hjemme, og slet ikke gav mig mulighed for at vurdere stereo-egenskaberne. Og spurgte derfor høfligt om mulighed for hjemlån/køb med returret. Det gad han helst ikke - faktisk lyste det ud af ham, at han ikke kunne forstå hvorfor jeg ikke bare købte Anthem'en...... Og måske jeg bare ikke er "entuastisk" nok (sarkastisk), men om jeg skal overbevises om et givent produkt' stereo-egenskaber, så kan jeg ihvertfald ikke overtales efter at have lyttet til dens stereolyd via en billig Pioneeer blu-ray spille......
Indrømmet, jeg gik temmelig skuffet derfra...med mine kontanter stadigt liggende i lommen.
På mig virkede det mere som om at man skulle "pushe" nogle produktet over disken ASAP, men at man egentlig ikke gad bruge hverken "tid" eller "service" på dette. Too bad....og ikke, i mine øjne, videre "professionelt" - har squ' oplevet mere engagerende kundeservice i Elgiganten.....

MVH

Edited by JesA - 20-Juni-2011 at 14:24
Back to Top
theman7979 View Drop Down
Bruger
Bruger

Direct Link To This Post Posted: 20-Juni-2011 at 14:33

sidste jeg var hos KT København fik jeg super service selvom jeg ikke købte noget.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.