|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
skele2r ![]() Super bruger ![]() Joined: 14-Oktober-2010 Status: Offline Points: 295 |
![]() Posted: 18-Oktober-2011 at 23:22 |
|
Hey
Jeg skal lige hører jeres menig om det lg der er på bud i metro, jeg har nemlig lige købt det og det erstatter mit 40" samsung lcd og jeg syntes faktik pris taget i betragtning at det er et rigtig fint billede og det er bedre en mit samsung. . . I kan se det her: http://www.e-pages.dk/metro/584/ som sagt 600 Hz 50" plasma for 3700,- er det ikke nice nok ?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19681 |
![]() |
|
600Hz - hvad? Klaus |
||
![]() |
||
skele2r ![]() Super bruger ![]() Joined: 14-Oktober-2010 Status: Offline Points: 295 |
![]() |
|
forstår ikke spørgsmålet ? Det er et 50" 600 Hz plasma tv
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19681 |
![]() |
|
Ja - "600Hz MAX Sub-field Driving". Det er ikke 600 billeder i sekundet som et gammeldags 100Hz tv er 100 (halv)billeder i sekundet. Det er hvor mange gange lyset reguleres i hver enkelt dot, for at frembringe lysmængden dotten skal lyse med. Endu et tal til at forvirre forbrugerne med.... Klaus |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Joined: 15-April-2006 Location: lolland Status: Offline Points: 3584 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg mobber nok mest LG og nej, jeg kendte ikke svaret før andet indlæg. Det kunne jo være at OP, vitterligt vidste hvad de 600Hz var og kunne forklare mig det, frem for at jeg selv skulle finde ud af det? Tænk om LG vitterligt havde sendt et 600Hz tv på gaden, frem for bare at fremhæve "maksimalpixelblinkfrekvensen". Klaus |
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-November-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1179 |
![]() |
|
LOL - Right!
Topicstarter: Jeg tror det er et fint køb til prisen! 3700 for et 50" plasma. Det havde jeg ikke troet for 2 år siden. Edited by Vistrup - 19-Oktober-2011 at 21:03 |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Udskyld, hvis jeg stødte dig - det var ikke meningen! Klaus |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Joined: 15-April-2006 Location: lolland Status: Offline Points: 3584 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Du kan mhhhh'e så meget du vil, der stod jo ikke noget om CMI eller MCR, blot 600 Hz. Klaus (hvis tv er oldgammelt og slet ikke har alle de der frekvenser) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der kom lige pludselig gang i den. . . Nå men tak for info tror jeg :D
600 Hz vil det også sige at min makker 42" panasonic plasma 600 hz er i samme båd ? altså jeg ved godt det ikke er 600 billeder i sekundet troede det var 200 billeder x 3 multiplyer ting |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeps..... Klaus |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |