|
bulet gitter i B&W M1 |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 21-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18-Maj-2012 at 13:03 |
Hejsa jeg har købt nogle b&w m1 højttalere i DBA som desværre er blevet bulet i gitteret under transporten (den ene) nogle der har en godt forslag til hvordan man kan rette sån en ud uden at skulle betale 500 kr til Hifiklubben eller lign. - Jannik
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-September-2008 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du et billede, så er det nemmere at vurdere skaden
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Altså bulen må være indad? Så skal du ha gitteret af og bruge en gummihammer og et plant underlag.
|
|
![]() |
|
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 21-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 184 |
![]() |
|
![]() |
|
tak , men ved ikke lige hvordan jeg får gitteret af uden at ødelægge noget desværre
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Joined: 25-December-2010 Status: Offline Points: 2017 |
Er der ingen bundplade, eller lignende, som evt. kunne være skruet på?
Kampus: Er du sikker på, at underlaget skal være plant? Fordi, det ser ud til, at gitteret, hvis det ellers var i orden, skulle bue noget udad. Edited by turbo2 - 18-Maj-2012 at 13:56 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-September-2008 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 1845 |
Tag en papir clips og bøj en ende i 90 grader ( bare et par mm. ) indsæt clipsen ca. midt i bulen og prøv at trække forsigtigt udad.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 10-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 485 |
Den er fuldstændig umulig at skille ad :( Gitteret er ikke monteret på en måde, der gør, at det kan afmonteres. Har forsøgt med en af mine, efter den tog en tur på gulvet... ikke nogen success, skal jeg hilse at sige.
Det bliver umiddelbart ikke kønt, hvis du selv forsøger. Lad hellere en fagmand om det, hvis det ikke skal blive noget makværk |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-Juni-2004 Location: Aalborg Status: Offline Points: 2048 |
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4948 |
Jeg vil også gerne advare imod den slags på et gitter - man risikere at trække enkelte små buler ud i stedet og gør skaden værre... |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |