recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - SONOS Playbar
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

SONOS Playbar

Post Reply Post Reply Page  123 8>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Treated Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: SONOS Playbar
    Posted: 01-Marts-2013 at 18:38
Hej med jer.

Ville egentlig bare gerne høre hvordan i synes den playbar lyder, altså lydmæssigt og om det er meget nødvendigt at have subben os. Fantastisk produkt det sonos, derfor jeg lige ville høre :)
Back to Top
sani View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sani Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2013 at 11:11
er der ikke først fra 5.3. at den kan høres 
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Back to Top
Tweaky View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tweaky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2013 at 11:29
Den er sat ud til demo i butikkerne nu !
Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2013 at 12:42
Har lige været i Køge og høre den.

Den spiller godt. Og klarer sig fint uden subben.

God måde at forbedre lyden fra tv uden det store 5.1 anlæg
Back to Top
Treated View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Treated Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2013 at 13:13
Ved ikke lige hvornår den kommer til salg. Men må vist os hellere komme ned og høre den. Overvejer nemlig at skulle bygge et 5.1 setup ud af det. Med nogle play3 højtalere og måske senere hen en sub.
Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2013 at 14:35
Den kommer til salg fra d.5/3.   Og kan forudbestilles nu.    De havde faktisk rigtig mange stående i papkasser, tror der var over 50 stk
Back to Top
Treated View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Treated Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Marts-2013 at 09:00
skal faktisk lige høre jer om noget. Jeg har en sonos connect nu, som smider musikken op på mit anlæg, men den boks bliver vel overflødig hvis jeg får en playbar samt play3 højtalere ikke??
Back to Top
Micras19 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Micras19 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Marts-2013 at 09:39
Jo hvis du ikke længere vil have musikken over dit anlæg, har du ikke brug for din Connect.
Back to Top
Treated View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Treated Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Marts-2013 at 09:50
altså jeg vil skifte mit anlæg ud med sonos playbar samt med tiden play3 og subben. Og skal self streame musik fra spotify via ipad. Så den playbar klarer vel det arbejde istedet for min connect.
Back to Top
Mr. Claude View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Claude Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Marts-2013 at 09:51
Hvorfor går du ikke ind i Hi-Fi Klubben og lytter på den?
Back to Top
Tweaky View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tweaky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Marts-2013 at 11:31
Korrekt.

Playbaren bliver nu dit anlæg og du kan således undvære din Connect og resten af anlægget.

Går ud fra du ikke lytter så meget til musik, når du vil vælge den løsning ?

Grunden jeg spørger; Playbaren gør det fantastisk til det den er bygget til...nemlig en tv højttaler. Den aldrig til at kunne erstatte to små højttalere og en lille forstærker når man gerne vil lytte til musik.

Surroundmæssigt bliver den banket af en AVR2113 med et Dali Zensor1, SUbE12f system....men det kræver jo så også at man kan finde et sted at have en reciever stående. Prismæssigt er det det samme for den "gammeldags" løsning og for Sonos systemet...forudsat at du bruger en montør til at trække kabler, for ellers er Sonos løsningen 2000 kr. dyrere end den anden.

Blot for at sætte tingene i perspektiv. Så man skal vælge Sonos for det smarte i brugerfladen...ikke pga. af pris, ledninger og lyd.
Back to Top
Treated View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Treated Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Marts-2013 at 12:53
hey Tweaky. Jeg lytter da til musik og ser film os, men jeg er nået til et punkt i livet hvor musikken eller filmene skal spilles på maximum, og hvis det skal spille højt, tager jeg i biffen :)

Jeg er helt klar over min løsning ikke er den lydmæssig bedste til prisen, men derimod vil jeg nemlig godt undvære reciever osv. Det skal være nemt og praktisk og så lyde ok og det synes jeg lige det der vil kunne komme til.

Men ja claude jeg vil os høre det, men kan desværre ikke komme i hifiklubben på onsdag hvor de har demo af den, ville sindsyg gerne. Men har et arbejde som nok er lidt vigtigere, men om ikke andet så er tråden starten om lydoplevelserne omkring denne enhed :)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.