|
Pre out forstærker til sorround??? |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
doneb ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 17-April-2013 Location: Danmark Status: Offline Points: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17-April-2013 at 18:37 |
Hej jeg har 4 B og O højtalere som jeg gerne vil have til at spille i sorround, eller ihvetfald ha dem til at spille alle sammen. Nu bruger jeg mit apple tv til at styre dem. men det er ikke en holdbar løsning. Så jeg ville høre om der er noget der ude der muligvis fungere lidt lige sådan. Med digital indgang og phonoudgang, gerne styret af wifi også så jeg kan afspille med min iphone og computer. og hvis den kunne lave sorround ville det være helt perfekt. Kom meget gerne med ideer.
Vh
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19667 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er problemet med at bruge din apple tv?
Klaus |
|
![]() |
|
doneb ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 17-April-2013 Location: Danmark Status: Offline Points: 36 |
Jeg kunne godt ønske mig at det blev til sourrond sound :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19667 |
Så kommer du ikke ud over en surroundforstærker, med pre out. Balladen kommer så blot, når du skal til at regulere volumen, for det kommer til at foregå på forstærkeren.
Klaus |
|
![]() |
|
Ja, det var det jeg ville undgå, troede måske der fandme en smart, sonos al a sorround pre out forstærker der kunne løse det problem, og give mig sorround uden forstærket signal. eller skal jeg bare køre en splitter på apple tv og ha stereo gange 4. men tror du det vil fungere godt?
|
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Joined: 13-November-2009 Status: Offline Points: 149 |
surround processor eller en surround forstærker med pre-out kan klare det du leder efter.
Tag eventuelt et kig på emotiva's hvis du leder efter noget i den billigere ende.
|
|
![]() |
|
Intet dårligt bud, men jeg skal stadig styre den med fjernbetjenen og jeg kan ikke afspille mine ting over wifi. Men intet dårligt bud hvis jeg bare skal have det til sorround.
|
|
![]() |
|
Hvad koster den. når den er kommet til Danmark? Kan den styre volumen via netværk? Klaus |
|
![]() |
|
Samme spørgsmål som Klaus her
|
|
![]() |
|
http://streamtech.dk/ava-media-61/pureaudiostream-maestro-50-730.html
Hvad med denne her. den har 4 udgange, jeg kan dog ikke lige genkende stikkene? Men er den ikke et alternativ?
|
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Joined: 13-November-2009 Status: Offline Points: 149 |
Den nemmeste og formodentlig billigeste løsning er shopusa:
Med en pris på 5233 DKK. Emotiva kører ikke over nettet - de fokuserer på lydkvalitet og effekt per krone frem for brugerfinésser. Hvis du vil have styring over nettet så kig på noget Onkyo:
|
|
![]() |
|
Okay, jeg synes det er lige peberet nok. Kender du noget til den her? http://streamtech.dk/ava-media-61/pureaudiostream-maestro-50-730.html
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |