|
BREAKING NEWS - LG dropper 2013-modellerne |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
mowa ![]() Super bruger ![]() Joined: 08-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17-Maj-2013 at 18:59 |
Iflg. sælger i Elgiganten i Gentofte, kommer der ikke nogen nye tv-modeller fra LG i år.
Det ville naturligvis være oplagt at tro at denne påstand kunne være relateret til at han forsøgte at sælge en 2012-model på "tilbud", men så ville han jo bare have løjet, og det gør man vel ikke. Der stod dog en enkelt LA-model ikke langt fra det fremviste, men det må vel være leveret inden man droppede produktionen. Edit: til de der er i tvivl, får I lige denne: ;)
Edited by mowa - 18-Maj-2013 at 00:27 |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Joined: 25-Juli-2004 Location: København, DK Status: Offline Points: 4006 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror godt du kan regne med at LG ikke dropper sine 2013 modeller. Så hvis en sælger fra Elgiganten har fortalt dig det, så ville jeg gå til hans chef.
De er både prissat og på vej på lager (måske ikke hos Elgiganten)
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
mowa ![]() Super bruger ![]() Joined: 08-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 343 |
Undskyld, jeg troede jeg var rimeligt tydelig i min sarkasme. :)
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
Der står 2013 modeller i Hi-Fi Klubben, men måske er de smuglet ind direkte fra Korea.... udenom El mutanten ;-)
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-September-2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 630 |
Nope...de kommer direkte via LG Danmark. Parallel importen lader vi EG om :-)
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 938 |
sikke et fjols af en sælger.... han burde ha sparket
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Januar-2008 Location: 2635 Ishøj Status: Offline Points: 2358 |
Tåbeligt. Vi har nogen stående i Bilka.
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-April-2011 Location: Brønshøj Status: Offline Points: 579 |
Hvorfor spilde vores andres tid med at lave en usand og samtidig usjov, for ikke at sige malplaceret tråd på et ellers seriøst forum? Er det svært at sætte kryds ved 1. April? Det er sådan noget den dag er til for.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Marts-2010 Location: Taastrup Status: Offline Points: 4909 |
Det viser bare hvor dygtige El Gigantens sælgere er.
Sjovt nok er det gode tilbud ikke lige hjemme.... Men jeg har noget andet du skal se. Den har jeg prøvet flere gange. En gang måtte jeg nærmest tvinge sælgeren til at bestille det køleskab hjem som de reklamerede massivt for på TV. Hvis man ved det kan man godt handle i El Giganten. |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Joined: 28-September-2008 Status: Offline Points: 503 |
Hvorfor er det folk bliver ved med at svine El-gigatansen når trådstarter har skrevet det var en joke?!< id="adlesse_unifier_magic_element_id" style="display:none;">
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
Du fatter ikke trådstarters mening /budskab Kunne jo være for at advare andre om dette varehus/supermarked ??? |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 30-Maj-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1435 |
Nu har vi kun Mowa's ord for at det er foregået på den måde. Jeg kan da også hurtigt lave en historie ud af et eller andet jeg måske har misforstået.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |