recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Hvilket budget subwoofer label?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hvilket budget subwoofer label?

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andersss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hvilket budget subwoofer label?
    Posted: 05-August-2013 at 12:10
Nu har jeg fået købt mig en XTZ W8.16 subwoofer og må til at få anskaffet mig et kabel. Det behøver ikke være længere end 2 meter. 
Har kigget på 3 kabler, hvilket vil i anbefale?
Anders
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2013 at 13:02
Køb det billigste! Eneste krav der er til subkabel, er at det er godt skærmet.
Back to Top
Andersss View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andersss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2013 at 13:04
Så når du siger godt skærmet, er det så en fordel at vælge clicktronics kabel fordi det er 4-dobbelt afskærmet frem for de andre som kun er dobbelt afskærmet?
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2013 at 13:12
Kommer an på om det skal ligge op ad et ELkabel, og om der er wifi på tværs af placeringen. Har ikke selv andet end et alm IXOS kabel til 189,- for 3 m, og det funker.
Back to Top
Andersss View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andersss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2013 at 13:14
Der løber lysnet i væggen lige bag ved hvor kablet skal løbe, der er adskillige højttalere kabler og netværkskabler. Wifi er umiddelbart ikke største bekymring, men jeg bor i tæt bebygget område, så det er der selvfølgelig masser af.
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2013 at 13:16
Jamen så er du vel på den sikre side med clicktronic.

Folk har også oplevet forstyrrelser fra mobil tlf.

Edited by Kampus - 05-August-2013 at 13:17
Back to Top
Andersss View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andersss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2013 at 15:39
Det med mobiltelefonen kan jeg godt skrive under på. Det reagerer den subwoofer min forældre har,
kraftigt på.
Back to Top
Andersss View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andersss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2013 at 15:41
Tak for hjælpen kampus. Jeg ser lige hvad de siger i hifi klubben. Det er trods alt tættere på for mig og så kom jeg i tanke om det æstetiske aspekt i sagen, eftersom det argon er hvidt og derfor nok falder lidt bedre i med omgivelserne.
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2013 at 15:48
Velbekomme :-)
Back to Top
Mufti View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mufti Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2013 at 07:40
HIFI klubben vil helt sikkert sige at deres kabel er det bedste.

Måske vil de prøve at sælge dig et dyrere kabel.

For mig at se er der ingen forskel på de tre kabler du har fundet frem.

Så tag du bare det som er det pæneste.

Back to Top
Andersss View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andersss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2013 at 08:11
Ville skam heller ikke lade mig overtale til et dyrere hos dem. Hvis de sagde at det nok ikke var godt nok, så ville jeg købe det fra clicktronics :)
Back to Top
Mufti View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mufti Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2013 at 09:15
Er helt sikker på at det er godt.

Jeg kører med et standard kabel som dem er følger med når man køber en cd afspiller.

Og der er oven i købet en samling midt på.

Det kører uden problemer.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.