|
Hvilket budget subwoofer label? |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-April-2011 Location: Brønshøj Status: Offline Points: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05-August-2013 at 12:10 |
Nu har jeg fået købt mig en XTZ W8.16 subwoofer og må til at få anskaffet mig et kabel. Det behøver ikke være længere end 2 meter.
Har kigget på 3 kabler, hvilket vil i anbefale?
Mvh. Anders
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb det billigste! Eneste krav der er til subkabel, er at det er godt skærmet.
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-April-2011 Location: Brønshøj Status: Offline Points: 579 |
Så når du siger godt skærmet, er det så en fordel at vælge clicktronics kabel fordi det er 4-dobbelt afskærmet frem for de andre som kun er dobbelt afskærmet?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Kommer an på om det skal ligge op ad et ELkabel, og om der er wifi på tværs af placeringen. Har ikke selv andet end et alm IXOS kabel til 189,- for 3 m, og det funker.
|
|
![]() |
|
Der løber lysnet i væggen lige bag ved hvor kablet skal løbe, der er adskillige højttalere kabler og netværkskabler. Wifi er umiddelbart ikke største bekymring, men jeg bor i tæt bebygget område, så det er der selvfølgelig masser af.
|
|
![]() |
|
Jamen så er du vel på den sikre side med clicktronic.
Folk har også oplevet forstyrrelser fra mobil tlf. Edited by Kampus - 05-August-2013 at 13:17 |
|
![]() |
|
Det med mobiltelefonen kan jeg godt skrive under på. Det reagerer den subwoofer min forældre har,
kraftigt på. |
|
![]() |
|
Tak for hjælpen kampus. Jeg ser lige hvad de siger i hifi klubben. Det er trods alt tættere på for mig og så kom jeg i tanke om det æstetiske aspekt i sagen, eftersom det argon er hvidt og derfor nok falder lidt bedre i med omgivelserne.
|
|
![]() |
|
Velbekomme :-)
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Marts-2010 Location: Taastrup Status: Offline Points: 4909 |
HIFI klubben vil helt sikkert sige at deres kabel er det bedste.
Måske vil de prøve at sælge dig et dyrere kabel. For mig at se er der ingen forskel på de tre kabler du har fundet frem. Så tag du bare det som er det pæneste. |
|
![]() |
|
Ville skam heller ikke lade mig overtale til et dyrere hos dem. Hvis de sagde at det nok ikke var godt nok, så ville jeg købe det fra clicktronics :)
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Marts-2010 Location: Taastrup Status: Offline Points: 4909 |
Er helt sikker på at det er godt.
Jeg kører med et standard kabel som dem er følger med når man køber en cd afspiller. Og der er oven i købet en samling midt på. Det kører uden problemer. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |