|
Usb 2.0 5mtr kabel. Anbefalinger? |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 481 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13-Juli-2015 at 07:20 |
Jeg skal have købt mig et nyt 2.0 usbkabel 5 meter, der skal gå fra min pc til min DAC.
Men er i tvivl om hvilket det kan betale sig at købe, og hvorhenne på nettet eller irl. Bor i Kbh. Har før kørt med no-name 2.0. Men vil gerne investere i et godt kabel. Men har ikke lyst til at betale bare for et mærke, vil have et godt skærmet 2.0 5M kabel men ikke betale overpris for feks Sandberg. Hvad kan i anbefale? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor vil du have et nyt - har du problemer med det nuværende? Klaus |
|
![]() |
|
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 481 |
Nej jeg har ikke kørt 5 meter kabel. Jeg har kørt med usb 2 meter og forlænger og endnu et usb de sidste par uger.
Nu vil jeg gerne investere i et godt usb-kabel. Forlænger kommer jeg ikke uden om, med mindre jeg køber en booster. Men igen det skal kunne betale sig, så nøjes med mit forlængerkabel indtil videre. Men heller ikke betale overpris. Jeg tænker noget godt afskærmet, og med gode stik i enderne. Der er bare mange dyre kabler, så ved ikke hvad jeg skal gå efter.
|
|
![]() |
|
torbendalum ![]() Ny bruger ![]() Joined: 13-Juli-2015 Status: Offline Points: 10 |
Tja jeg plejer bare at købe de billigste, de har virket fint for mig, men på AV Conection har de dette kabel fra lindy der ikke er alt for dyrt http://www.av-connection.dk/?PGr=5830 der står det er af så god kvalitet at det kan trække længere forbindelser end normalt, man kan derfor også få det i 7.5 meter
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 29-August-2005 Location: Odense, Denmark Status: Offline Points: 3722 |
Jeg ville finde et fra eBay - digitalt signal - enten virker det eller også gør det ikke...
5m usb-kabel på eBay - 40kr inkl. fragt søg eks. efter "usb cable 5m" og filtrer i kategegorier. |
|
![]() |
|
Det har også virket i mange år. Men nogle gange sidder det løst i enderne, og buildquality er elendig på de billige kabler. Jeg vil også gerne have noget der ser godt ud og er i god kvalitet. Det kan godt være signalet er det samme, det er det sikkert. Men jeg vil gerne have noget lidt bedre end standard no-name kabel.
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 02-Februar-2008 Location: Holstebro Status: Offline Points: 886 |
Man behøver ikke tage til udlandet for at finde 5 meter kabel til 35 kr. plus fragt. (Edit: Jeg har nu nærlæst teksten. Utroligt, at det kan lade sig gøre at få 5 meter kabel med fragt fra eBay incl. fragt. Det kan også blive for billigt.)
Der er forskellige prisklasser og sikkert også forskellige kvaliteter i fem meters længde. ![]() https://www.av-cables.dk/usb-a-usb-b/ Mvh. Jørgensen Edited by Jørgensen - 13-Juli-2015 at 21:24 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 29-August-2005 Location: Odense, Denmark Status: Offline Points: 3722 |
Jeg gider heller ikke de billige kabler - derfor jeg doblede prisen i stedet for at vælge et billigt til en 20'er (inkl fragt).
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 02-Februar-2008 Location: Holstebro Status: Offline Points: 886 |
Ha, ha, utroligt, at det kan lade sig gøre. :)
Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Jeg har længe købt alle kabler og andre elektroniksmåting fra Kina - det er som oftest en del billigere end herhjemme, man har en god beskyttelse som køber og produkterne er ofte af tilsvarende kvalitet eller identiske med det man køber herhjemme - hvor prisen så ofte er 3-4 gange højere. Det kræver dog at man gider vente et par uger på levering.
Edited by tipsen - 14-Juli-2015 at 12:13 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4949 |
Der er meget forskel på billige og dyre USB kabler.
Jeg oplevede store problemer med en i1 Pro, da jeg skulle opmåle mit tv. Det vidste sig at de 3 forskellige kabler i 3-5 meters længde ikke var i god nok kvalitet. Efter at have købt et Lindy 5 meter USB kabel oplever jeg ingen fejl med i1 Pro. Så noget udstyr kan godt være kræsen med valget af lange USB kabler.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-Juni-2004 Location: Aalborg Status: Offline Points: 2048 |
Supra usb kabel på 5 m virker her hos mig
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |