recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Sony OLED eller Philips OLED HJÆLP
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Sony OLED eller Philips OLED HJÆLP

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote superfun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Sony OLED eller Philips OLED HJÆLP
    Posted: 04-Juni-2019 at 13:59
Hej,

Står i et dilemma om jeg skal vælge

Philips 65OLED903 4K Smart TV til 18.000

eller

Sony 65" 4K UHD OLED Smart TV KD65AF8 til 14.000

Hvad ville i vælge?

Back to Top
T-Duck View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote T-Duck Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Juni-2019 at 17:19
Originally posted by superfun superfun wrote:

Hej,

Står i et dilemma om jeg skal vælge
<h1>
</h1>

Philips 65OLED903 4K Smart TV til 18.000

eller

Sony 65" 4K UHD OLED Smart TV KD65AF8 til 14.000

Hvad ville i vælge?

ikke for at være uhøflig, men der er indtil flere tråde her på siden et om begge modeller. Læs dem først.
Back to Top
lahan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Juni-2019 at 17:36
sørme billigt for Sony.
Den ville jeg snuppe + noget eksternt lyd.

Edited by lahan - 04-Juni-2019 at 17:37
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Juni-2019 at 21:11
Sony. Helt klart. Motionflow og Dolby Vision er langt vigtigere end Ambilight.
Back to Top
Mr. Claude View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Claude Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Juni-2019 at 10:15
Jeg er MEGA glad for mit 65AF8 :-) Savner kun timeshift funktion... 
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Juni-2019 at 20:29
Originally posted by Mr. Claude Mr. Claude wrote:

Jeg er MEGA glad for mit 65AF8 :-) Savner kun timeshift funktion... 

Kan den ikke det hvis du tilslutter en HDD eller stor flashdrive i USB-porten?
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Juni-2019 at 20:40
Som alle moderne TV har Sony AF8 USB HDD optagelse. Timeshift sker i al sin enkelhed ved tryk på optageknap, og når seningen genoptages startes optagelsen via menuen.
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Juni-2019 at 23:38
Originally posted by Munch Munch wrote:

Som alle moderne TV har Sony AF8 USB HDD optagelse. Timeshift sker i al sin enkelhed ved tryk på optageknap, og når seningen genoptages startes optagelsen via menuen.

Kunne da heller ikke forstå. Det lød sgu underligt, hvis ikke den kunne det. Det startede de fleste TV at kunne allerede omkring 2008, hvis ikke jeg husker galt.
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Claude Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Juni-2019 at 09:44

Normalt trykker man jo bare på "pause"....  Men ja man kan trykke på "optagelse" og starte sådan en og bagefter hopper ind i menuen og afspille optagelsen.. Det vil jeg sgu ikke kalde "timeshift" men optage en udsendelse og se den. Men igen typisk Sony brugerflade :-( Men sgu et dejligt billede :-) 

Edited by Mr. Claude - 06-Juni-2019 at 09:50
Back to Top
lahan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Juni-2019 at 10:11

Normalt trykker man jo bare på "pause"....  Men ja man kan trykke på "optagelse" og starte sådan en og bagefter hopper ind i menuen og afspille optagelsen.. Det vil jeg sgu ikke kalde "timeshift" men optage en udsendelse og se den. Men igen typisk Sony brugerflade :-( Men sgu et dejligt billede :-) 
Du kan jo se den mens den optager, men korrekt afspilning af optaget matriale på Sony er ikke for god. Man kan jo ikke se hvor i udsendelsen man er. Måske bliver det bedre i Android 8, man kan jo håbe, for det er pænt ringe i Android 7 på Sony.
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Juni-2019 at 14:09

På Panasonic trykkes der på optageknappen ved timeshift. Og et øjeblik efter trykkes på My App knappen, som jeg har tildelt “Optagelser”, og et tryk på OK starter afspilningen af igangværende optagelse. Det fungerer rigtigt godt som timeshift når Svigermor ringer.
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Claude Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Juni-2019 at 23:06
Nu var ideen vel at man hurtigt kan trykke "pause" når feks tlf ringer.. og "play" når man var færdig med at ævle. Det virkede excellent på mine gamle Samsung tv... Ikk så meget pis. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.