|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Tektronix ![]() Super bruger ![]() Joined: 26-April-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 256 |
![]() Posted: 11-Marts-2010 at 12:11 |
Hej
Er det muligt at styre ens PC (overtage skærmen) via PS3'en?
|
|
![]() |
|
Tektronix ![]() Super bruger ![]() Joined: 26-April-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 256 |
![]() |
De er koblet sammen via netværket, og da jeg har mus og tastatur på PS3'en, kunne det være lidt fedt at kunne sidde i stuen og styre sin PC via PC3'en/fladskærmen.
Nogen der ved om det er muligt?
|
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Joined: 02-December-2009 Status: Offline Points: 1020 |
![]() |
Du kan sagtens styre den og se det via fladskærmen, helt uden at indblande din PS3. Træk et billed kabel fra din PC op til din skærm, og slut noget mus og tastatur til PC'en.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det har jeg også i nuværende setup, men er ved at flytte og der er pc'en blevet forvist til et andet rum, så i stedet for at skulle bore kæmpe huller i væggene (leglighed), ville det være rart kun at skulle trække et netværkskabel.
|
|
![]() |
|
Singer ![]() Junior bruger ![]() Joined: 31-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 20 |
![]() |
Lidt ala teamviewer... Det kunne da være interessant, er der ikke nogen der har et bud?
|
|
Hilsen Singer
|
|
![]() |
|
![]() |
Anyone? Kan man evt. installere Linux el. lign og derved opnå det ønskede resultat. |
|
![]() |
|
Sixon ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 16-December-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 40 |
![]() |
ja, du kan godt installere linux på fat udgaven... ikke på slim...
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er så fat udgaven jeg har, men er der nogen der har prøvet om man kan overtage en PC???
|
|
![]() |
|
dalhoj ![]() Bruger ![]() Joined: 09-Juli-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 58 |
![]() |
Hvis du installere YLD (Yellow Dog Linux) http://www.yellowdoglinux.com/ på din Fat ps3, hvilket jeg har. Så kan du overtage skrivebordet derfra. Det fungere på samme måde som når du bruger remote desktop fra en anden windows pc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay. Det må jeg lige have prøvet. Hvad skal jeg så gøre når jeg engang har fået det installeret? Hvordan overtager jeg min PC? |
|
![]() |
|
dalhoj ![]() Bruger ![]() Joined: 09-Juli-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 58 |
![]() |
Når du har installeret YDL via denne guide:
og har booted linux på maskinen, så er der et program der ligger under tilbehør, som hedder remote desktop - det ser ud som det på windows. Der i skriver du navnet på den pc som du til fjernbetjene og du kan så styre den som du ellers ville.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det vil jeg prøve. Stor tak for hjælpen so far
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |