recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Nyt LED til kæresten (22-26")
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Nyt LED til kæresten (22-26")

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Junior bruger
Junior bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lyhneren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nyt LED til kæresten (22-26")
    Posted: 01-September-2012 at 12:11
Da min kærestes gamle boks af et tv er stået af, har jeg kigget rundt på nettet efter et 22-26" LED tv. Jeg faldt over denne Philips:
http://www.pricerunner.dk/pr/2-2806041/TV/Philips-22PFL3507H-Anmeldelser

Da jeg ikke selv er den store TV-ekspert, spørger jeg herinde om dette tv ser fornuftigt ud?
Jeg har nemlig haft besvær med at finde anmeldelser på det, men udfra specifikationerne, hvordan ser det så ud?

Hvis i har tid, kender i så eventuelle andre mærker/modeller jeg skal gå efter?

Henrik
Back to Top
xcardman View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xcardman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 12:44
hvem gider og se tv på et 22 tommer
køb dog et på 32 og de er også bedre, da udviklingen af led er på 32 tommer og der op ad

kan anbefale dette
http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-ue32d5500-32-132495p.html
1000 kr mere

Edited by xcardman - 01-September-2012 at 12:47
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 13:07
22" det svarer til den pc monitor jeg normalt sidder ved på entals meters afstand. Fjernsyn i den størrelse er alt for dyre i forhold til 32" eller mere. Philips tv vil jeg slet ikke anbefale at købe.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
jugglerq View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jugglerq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 13:38
jeg købte for noget siden dette Toshiba, det er bare super godt og nu er det på tilbud igen til under 2000.kr jeg skiftede mit LG 26" dette fylder bare meget mindre.

Back to Top
Lyhneren View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lyhneren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 14:11
Det ser godtnok fint ud det Toshiba. Ja, jeg har overtalt hende til at anskaffe sig et 32" i stedet, så ingen hindringer der. Jeg så også dette: 
http://www.bilka.dk/elektronik/tv/philips/philips-32-lcd-tv-32pfl3007t--01101100200(purchase_other_ds)
Det er dog ikke LED skærm, men fylder nu ikke så meget igen i dybden.

Hvordan er lyden i dit Toshiba jugglerq? :)
Back to Top
Steve Jones View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steve Jones Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 14:17
Originally posted by jugglerq jugglerq wrote:

jeg købte for noget siden dette Toshiba, det er bare super godt og nu er det på tilbud igen til under 2000.kr jeg skiftede mit LG 26" dette fylder bare meget mindre.

Kan du ikke sige noget mere, tror dette er lige hvad jeg leder efter..
Back to Top
Lyhneren View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lyhneren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 14:38
Back to Top
Steve Jones View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steve Jones Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 14:46
Går du specifikt efter Phillips eller hvad?
Back to Top
Lyhneren View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lyhneren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 14:57
Jeg har haft gode erfaringer med mine egne Philips herhjemme, og knap så gode med Sony. Samsung har jeg aldrig prøvet. Dette Philips er det nye Smart-TV, og jeg synes det ser utrolig lækkert ud. :)
Back to Top
jugglerq View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jugglerq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 15:02
Originally posted by Steve Jones Steve Jones wrote:

Originally posted by jugglerq jugglerq wrote:

Kan du ikke sige noget mere, tror dette er lige hvad jeg leder efter..
Jeg har fjernsynet i soveværelsen og jeg bruger YouSee som udbyder, Billedet står meget skarpt jeg har Plasma GT50  stuen men nu gør det ikke noget at jeg skal se sport i soveværelset jeg har læst mig til at der er 100Hz billed forbedring i, måske derfor at det kører så glidende i bevægelser. jeg tog lige et par billeder,

AMR 100 billedbehandling: Toshibas Advanced Motion and Resolution (AMR) 100 billedbehandlings-teknologi leverer levende billeder med jævne og bløde bevægelser. Bevægelsessløring ved hurtige sekvenser i forbindelse med actionfilm og sportsbegivenheder er kraftigt reduceret.

Edited by jugglerq - 01-September-2012 at 15:05
Back to Top
Lyhneren View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lyhneren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 15:27
Det ser ellers lækkert ud, men er det ikke kun 50 Hz, så vidt jeg kan finde oplysninger på nettet?
Back to Top
reslfj View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote reslfj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2012 at 16:24
Originally posted by Lyhneren Lyhneren wrote:

Da min kærestes gamle boks af et tv er stået af, har jeg kigget rundt på nettet efter et 22-26" LED tv. Jeg faldt over denne Philips:

Da jeg ikke selv er den store TV-ekspert, ...

Hvis i har tid, kender i så eventuelle andre mærker/modeller jeg skal gå efter?

Henrik

Hvordan modtager din kæreste sit tv-signal?  Via  antenne, kabel eller ????

Lars   Smile
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.