recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Film og udsendelser
  New Posts New Posts RSS Feed - Filmnørden over alle!! Laurist
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Filmnørden over alle!! Laurist

Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ARTISTEN Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Filmnørden over alle!! Laurist
    Posted: 04-September-2012 at 21:56
HejSmile

Laurist Fra Viborg har set 1300 film plus TVserie på DVD, Hør ham fortælle i dette pragtfulde interview om det at være freeak og se 9 ud af 10 film på plakaten i biografen. Han har en tro på at Biografen nok skal overleve.

Laurist er nu event manager og har startet eget firma.Wink

Edited by ARTISTEN - 04-September-2012 at 23:44
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 08:58
Jeg går sjældent i biffen. Men med antal film, så har jeg da nok set lige så mange film.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Redman View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Redman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 16:09
Hvis han ser 9 ud af 10 film der bliver vist i biografen har han set mange dårlige film :P
Back to Top
ARTISTEN View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ARTISTEN Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 17:01
Originally posted by flemming larsen flemming larsen wrote:

Jeg går sjældent i biffen. Men med antal film, så har jeg da nok set lige så mange film.

Ok det er jo helt overvælende , jeg har set ca. 300.

Jeg glemmer ikke en film på DR omkring 1980, den foregår i et højhus og der er en sindsyg forbryder efter en kvinde , højhuset er ellers tomt, og så går den vilde jagt , der bliver kørt en del i elevator.

Jeg var ikke så gammel men jeg husker hvordan vi skreg , (ind nu i elevatoren han kommer nu), Det er nok den mest spændende film jeg har set.Tongue
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Back to Top
Giffel View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Giffel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 17:07
Jeg har nok et sted mellem 1000 og 1200 film og serier på DVD og Blu-Ray stående på hylderne. Det er godt at ha' lidt og vælge imellem Wink

Edited by Giffel - 05-September-2012 at 17:08

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Back to Top
ARTISTEN View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ARTISTEN Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 17:18
Originally posted by Giffel Giffel wrote:

Jeg har nok et sted mellem 1000 og 1200 film og serier på DVD og Blu-Ray stående på hylderne. Det er godt at ha' lidt og vælge imellem Wink

Det er godt, der er nogle som ser mange film, men i køber vel ikke alt? overvejer i nogle gange streaming fremfor at have det til at stå- Det må fylde ennorm alle 1200 dvdèr.Wink

Back to Top
Giffel View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Giffel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 17:24
Originally posted by ARTISTEN ARTISTEN wrote:

Det er godt, der er nogle som ser mange film, men i køber vel ikke alt? overvejer i nogle gange streaming fremfor at have det til at stå- Det må fylde ennorm alle 1200 dvdèr.Wink

Jo det fylder da en del Wink

Streaming gider jeg ikke før kvaliteten og lyden er på højde med Blu-Ray, når/hvis det sker så vil jeg da overveje det Tongue

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 17:41

Jo det fylder da en del Wink

Streaming gider jeg ikke før kvaliteten og lyden er på højde med Blu-Ray, når/hvis det sker så vil jeg da overveje det Tongue
Som det det ser ud nu, så foretrækker jeg også at have det på discs. Selv om det fylder en god del af kælderen.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 17:42

Ikke mere end 50-65%.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Tarkin View Drop Down
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tarkin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 22:02

Jeg glemmer ikke en film på DR omkring 1980, den foregår i et højhus og der er en sindsyg forbryder efter en kvinde , højhuset er ellers tomt, og så går den vilde jagt , der bliver kørt en del i elevator.

Jeg var ikke så gammel men jeg husker hvordan vi skreg , (ind nu i elevatoren han kommer nu), Det er nok den mest spændende film jeg har set.Tongue
Du tænker ikke på denne

Wink

Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 22:38
Originally posted by Tarkin Tarkin wrote:

Wink

Minder da vist en del om Die Hard

Edited by Kampus - 05-September-2012 at 22:39
Back to Top
lunddal View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lunddal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-September-2012 at 22:53
Det ER Die Hard med den oprindelige danske biograftitel.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.